کد خبر: 928744
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت مردی که از دو سال قبل به اتهام ارتکاب قتل در یک کارگاه خیاطی تحت تعقیب قرار گرفته همچنان در جریان است.
تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت مردی که از دو سال قبل به اتهام ارتکاب قتل در یک کارگاه خیاطی تحت تعقیب قرار گرفته همچنان در جریان است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۳۰‌دقیقه بامداد اول مهر‌سال‌۱۳۹۵ مأموران کلانتری‌۱۳۱ شهرری با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ از وقوع قتل در یک کارگاه خیاطی در خیابان امین با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که خیاط ۲۰‌ساله‌ای به نام ناصر با ضربات چاقو از ناحیه گردن هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. برادر ناصر هم از سوی مهاجمان با ضربات چاقو از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.
یکی از شاهدان در جریان تحقیقات میدانی به پلیس گفت: من در حال بدرقه مهمانانم بودم که ناصر در حالی که گردنش را گرفته بود خودش را به من رساند و گفت: چند نفر داخل کارگاه ریختند و او و برادرش را با چاقو هدف قرار دادند و گریخته‌اند. ناصر همان لحظه روی زمین افتاد و قبل از رسیدن امدادگران اورژانس جانش را از دست داد. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند و از برادر مقتول تحقیق کردند. او توضیح داد: حدوداً ساعت ۱۰‌و‌نیم شب بود که من و برادرم داخل کارگاه خیاطی مشغول استراحت بودیم که زنگ کارگاه به صدا در آمد. برادرم که نزدیک در ایستاده بود در را باز کرد. ناگهان دو نفر وارد شدند. من یکی از آن‌ها را می‌شناختم. او محمدرضا. ج از کارگران قبلی کارگاه بود. محمدرضا، برادرم را هل داد و به زور وارد شد و سراغ مردی به نام مهدی را گرفت. برادرم تلاش کرد مانع از وارد شدن محمدرضا و دوستش شود که محمدرضا از زیر لباسش چاقویی بیرون کشید و چند ضربه به طرف برادرم پرتاب کرد که به گردنش برخورد کرد. من برای کمک به برادرم خودم را به او رساندم که ناگهان مردی که همراه محمدرضا بود مانع شد و با چاقو ضربه‌ای به سرم زد و بعد از آن هر دو از محل فرار کردند.
در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان موفق به شناسایی متهم دوم پرونده شدند و ۲۲‌آذرماه همان سال او را در مخفیگاهش در خیابان ۱۵‌خرداد بازداشت کردند. امیر در شرح ماجرا گفت: شب حادثه محمدرضا به دنبال من آمد و از من خواست با موتورم او را به دیدن یکی از دوستانش در شهر ری ببرم که قبول کردم. وقتی مقابل کارگاه رسیدیم خواست که وارد شویم. او هنگام ورود ناگهان چاقو کشید و مقتول را هدف قرار داد و بعد هر دو فرار کردیم.
سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش محمدرضا، قاتل فراری به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری صادر شد و کسانی که از مخفیگاه وی خبر دارند از طریق شماره تماس‌۵۱۰۵۵۴۲۹ کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ را از ماجرا با خبر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار