کد خبر: 928722
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت الله لطفی همزمان با سفر به استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با خانواده یکی از شهدای حرم استان گفت: چراغی که بوسیله‌ی شهدای مظلوم مدافع حرم روشن شد چراغ راه جوانان مؤمن و با انگیزه انقلاب‌اسلامی قرار گرفته است.
حمیرا رحیمی

لطفی شهید مدافع حرم منصور عباسی را نمونه بارزی از خلوص و عدم چشم‌داشت به مال دنیا بر شمرد و افزود: این شهید بزرگوار به فرموده‌ی ولی امر مسلمین با خدا معامله کرد و با اینکه هیچگونه نیاز مالی نداشت ولی برای دفاع از حرم و خط مقدم جبهه‌ی استکبار علیه ایران اسلامی رهسپار شد تا به شهادت رسید.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: به برکت رشادت این بزرگواران ما اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به نظاره نشسته‌ایم و شهداء از ما انتظار دارند امانتی که به ما سپرده‌اند را به صحت و سلامت نگهداری کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: خانواده شهیدان عباسی دو فرزند خود یعنی آیت‌الله و منصور را در دو برهه‌ی حساس تقدیم انقلاب‌اسلامی کرد و تا زمانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی رشادت و شهادت طلبی اینگونه وجود دارد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از مادر، فرزند و همسر شهید منصور عباسی خاطرنشان کرد: همه‌ی خدمتگزاران نظام دست‌بوس فرزندان شهدا هستند و افتخاری بالاتر از این نیست که جامعه متبرک به حضور خانواده‌های شهدایی است که از همه چیز خود برای دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب‌اسلامی و دفاع از ولایت فقیه باشد.

در ادامه این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با بیان خاطراتی از شهید منصور عباسی گفت: شهید عباسی بعنوان یک کارشناس خبره همواره یار و مددکار مراسم انقلاب‌اسلامی در این استان بود.

علی گرجی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی گفت: اگر رشادت‌های شهدا و صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان نبود مشخص نبود چه بر سر کشور عزیزمان ایران می‌آمد و اکنون در چه جایگاهی قرار داشتیم.

گفتنی است این دیدار بمناسبت هفته‌ی دفاع مقدس و در سفر دوره‌ای قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی به استان‌های کشور بمنظور شرکت در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر