کد خبر: 928655
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
رييس رسانه ملي
رئیس سازمان صداوسیما گفت: این روزها دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ روانی را هم علیه مردم ایران آغاز کرده و مدام آنها را ترغیب به احتکار می‌کند، در این شرایط مردم این انتظار را دارند که دولت محترم آتش حاشیه بازار را کم کند.

جوان آنلاين : آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی با محور زندگی شهدای مدافع حرم امروز -شنبه ۷ مهرماه- در سالن رضوان سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارس، علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدای اسلام گفت: ما قصد داریم تا درباره شهدا مستندهایی بسازیم و در این راه از حاج آقا شهیدی در این زمینه همکاری می‌طلبیم‌. البته برای شهدای بزرگ و به نام کشور چند سریال فاخر در دست داریم که متاسفانه محدودیت‌های مالی دست ما را بسته است. حتی اگر در حد مکتوب هم بنیاد شهید زندگینامه‌ها را برای ما جمع‌آوری کند هم سپاس‌گزاریم.
علی عسگری افزود: شهدای مدافعان حرم متعالی‌ترین شهدای ما هستند و با سایر شهدا تفاوت‌هایی دارند‌‌. اگر یادمان باشد شهدای دفاع مقدس زمانی به میدان رفتند که حتی نمی‌توانستیم برایشان مراسم بگیریم. همه اینها بی‌نام و نشان برای دفاع از وطن به میدان رفتند و از همه علایق خود گذشتند.
وی افزود: بسیاری از این انسان‌ها در کنار ملت سوریه هستند. وقتی که کشور ایران در امنیت بود مثلث شوم آمریکا و وهابیت و صهیونیست‌ها تصمیم گرفتند به ما ضربه بزنند و طرحی ریختند که باید بر کشور عراق و شامات تسلط داشته باشیم. اگر شجاعت رهبر معظم انقلاب نبود، ممکن بود نظام اسرائیل و وهابی‌ها بر شام تسلط پیدا کنند.
وقتی این اتفاق افتاد با کمک شهدای مدافع حرم آنها مهار شدند و امروز هم دست و پا می‌زنند و باز ته مانده‌هایشان می‌خواهند به ما ضربه بزنند مثل ترور اهواز. این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که امروز و در این شرایط جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بزرگ منطقه مطرح شد.

وی افزود: الان پشت مرزهای اسرائیل، حزب الله وجود دارد و خواب را از آنها ربوده است و اسرائیلی‌ها را به مرحله‌ای رسانده که جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کردند و در کنار آن جنگ عملیات روانی هم شروع کردند. بنابراین ملت ایران امروز باید دقیق و آگاه باشند که فریب شبکه‌های آمریکایی را نخورند که مدام می‌گویند مردم بروند زیاد خرید کنند! مردم باید بدانند که این روی دیگر داعش است.البته آنها موفق نخواهند بود چراکه مردم ما به این موضوعات آگاه هستند. مردم این انتظار را دارند که دولت محترم آتش حاشیه بازار را کم کند.

علی عسگری افزود: آقای کرواتی که مدام درباره ایران حرف می‌زند، باید این را بداند که ملت ایران سیلی محکمی به او می‌زند. حتی ترامپ که فردی شراب خوار و فاسد است حق ندارد درباره مدیران ملت حرف بزند. ما اگر یکی از مدیران مان حتی یکی از خصیصه‌های منفی شما را داشته باشد او را از کار برکنار می‌کنیم.
وی در پایان گفت: امروز رهبری اگر اراده کنند بیش از زمان جنگ و دفاع مقدس انسان‌ها و جوان‌ها در راه فداکاری برای اسلام به میدان می‌آیند‌. از خدا می‌خواهیم شهدای بزرگوار ما را قرین رحمت خود قرار داده و خانواده‌هایشان را در پناه خود قرار دهد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
این حرفا چیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار