کد خبر: 928596
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
شهردار ارومیه تأکید کرد:
شهردار ارومیه با بیان اینکه کمتر استانی در کشور چنین آبشارهای پرآب و مناظر طبیعی و بکری دارد، گفت: باید از این نعمات خدادادی در چهارچوب منافع مردم در جهت رونق اقتصادی و انتفاع مردم نهایت بهره را برد.

محمد حضرت پور با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای فرصتها و ظرفیت های فراوانی در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی است افزود:سرانه درآمد استان 40 درصد کمتر از سایر استانهاست و یکی از راههای برون رفت ازاین مشکل و رونق اقتصادی، گردشگری است.

وی ادامه داد: علاوه بر کشاورزی که بدلیل شرایط آب و هوایی استان رونق داشته و شغل عمده مردم استان است می توان با بهره گیری از ظرفیت های تاریخی طبیعی و گردشگری در ارومیه و استان اشتغالزایی و درامدزایی کرد.

حضرت پور با اشاره به اینکه با تلاشهای انجام شده خوشبختانه آمار اشغال هتل ها در استان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته، اظهارکرد: ما با داشتن مساجد، کلیسا ها و اماکن گردشگری مذهبی متعدد می توانیم در حوزه گردشگری مذهبی پیشتاز باشیم.

وی امنیت را رکن اصلی سرمایه گذاری و رونق گردشگری دانست و گفت: از امنیت موجود در استان میتوان برای جذب گردشگر استفاده کرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه کمتر استانی در کشور چنین آبشارهای پرآب و مناظر طبیعی و بکری دارد تصریح کرد: باید از این نعمات خدادادی در چهارچوب منافع مردم در جهت رونق اقتصادی و انتفاع مردم نهایت بهره را برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر