کد خبر: 928506
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
وزیر خارجه لبنان ضمن محکوم کردن حرف‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره لبنان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، به وی شکست تل آویو از لبنان را یادآور شد.
جوان آنلاین:‌ وزیر خارجه لبنان ضمن محکوم کردن حرف‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره لبنان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، به وی شکست تل آویو از لبنان را یادآور شد.

به گزارش النشره، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان حرف‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر مقابله با ایران در لبنان-اشاره به حزب الله لبنان- را محکوم کرد و شکست خفت بار تل آویو از لبنانی‌ها را به وی یادآور شد.

وی افزود: اسرائیل مجددا برای توجیه اقدامات تجاوزکارانه خود بهانه تراشی می‌کند و در جایگاه بین المللی حاضر می‌شود تا حاکمیت کشور‌ها را نقض کند و فراموش کرده است که لبنان آنرا بیرون رانده و تار و مار کرده و تجاوزش را دفع کرده است و غافل از این است که زورگویی‌ها و دوستی‌های جدیدش (همپیمانی با برخی کشور‌های حوزه خلیج فارس) برایش نفعی ندارد.

شایان ذکر است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که تل آویو در لبنان و عراق با ایران مقابله خواهد کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار