کد خبر: 928360
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
ميهنم در شرايط ويژه تحريم و مردمان مان گرفتار آمده در بحران اقتصادى اند. در چنين كارزارى سوفى و ديوانه پنجره اى ست كوچك رو به اميد و رؤياپردازى كه جامعه خشن و گرفتارآمده، سخت بدان نيازمند است.

به گزارش روابط عمومی این فیلم سینمایی کرم پور کارگردان سوفی و دیوانه در اولین روز اکران آخرین ساخته خود با یک یادداشت به استقبال نمایش عمومی آن رفت.

ميهنم در شرايط ويژه تحريم و مردمان مان گرفتار آمده در بحران اقتصادى اند.

در چنين كارزارى سوفى و ديوانه پنجره اى ست كوچك رو به اميد و رؤياپردازى كه جامعه خشن و گرفتارآمده، سخت بدان نيازمند است.

پيش از هر مطلبى از شريك سرمايه گذار فيلم، شركت پخش كننده و سينماهاى نمايش دهنده عذرخواهم كه با بليط فروشى هنرمندان و فروش امضا، به سلفى گرفتن بازيگران و صداى جيغ، به راه رفتن با لباس عجيب بر روى موكت زشت قرمز رنگ در اكران خصوصى يا احيانن مردمى دست كم در شرايط فعلى اعتقادى ندارم.

همين امروز و در اولين ساعات اكران به عنوان تهيه كننده فيلم از كارگروه اكران و سينماهاى نمايش دهنده مى خواهم كه موافقت كنند تا پايان اكران در تمامى روزها و سيانس هاى نمايش بليط هاى اين فيلم به صورت نيم بها فروخته شود.

همه ى اكران هاى فيلم سوفى و ديوانه از نظر من اكران ويژه براى مردمى ست كه على رغم مشكلات فراوان اقتصادى، سينما تنها برايشان به مثابه خنده و سرگرمى صرف يا بازنشر صفحه حوادث روزنامه ها نيست.

مهدى كرم پور
تهيه كننده و كارگردان سوفى و ديوانه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار