کد خبر: 928343
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
گزارش «جوان آنلاین» از فعالیت غیرقانونی شرکت واردکننده خودوری خارجی
ماه گذشته بود که خبر بازداشت مدیر شرکت مفتاح رهنورد شوک بزرگی به خریداران طرح پیش فروش خودروی خارجی در این شرکت وارد کرد. با دستگیری میثم رضایی، عدم اجرای تعهدات شرکت مفتاح رهنورد قطعی شد و هزار و ۴۰۰ متقاضی فهمیدند که دیگر نه تنها خبری از خودرو نیست بلکه گرفتن سرمایه‌شان نیز کار سختی خواهد بود.
سرویس اجتماعی جوان آنلاین - مهسا گربندی: «۷ دلیل برای خرید خودرو از مفتاح رهنورد» «جشنواره ویژه فروش خودروی خارجی به همراه یک هدیه نفیس» و «خرید خودروی خارجی با قیمت فوقالعاده و تحویل سه ماهه» تنها بخشی از تبلیغات و تیتر‌های وسوسه‌انگیز بود که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. همین تبلیغات کافی بود تا هر کسی که قصد خرید خودروی خارجی را دارد به شرکت مفتاح رهنورد مراجعه و برای ثبت نام خرید خودروی خارجی با قیمت مناسب، چند ده میلیون تومان پول را به حساب این شرکت واریز کند. شرکتی که مدیر آن چند روزی است که دستگیر شده و مالباختگان به دنبال پول‌هایشان به همراه ضرر و زیان افتاده‌اند!

تبلیغات مفتاح رهنورد، دامی برای متقاضیان خرید خودروی خارجی

ماه گذشته بود که خبر بازداشت مدیر شرکت مفتاح رهنورد شوک بزرگی به خریداران طرح پیش فروش خودروی خارجی در این شرکت وارد کرد. البته پیش از این نیز زمزمه‌های تخلفات شرکت مفتاح رهنورد به گوش می‌رسید، اما با دستگیری میثم رضایی، عدم اجرای تعهدات شرکت مفتاح رهنورد قطعی شد و هزار و ۴۰۰ متقاضی که پول به حساب این شرکت واریز کرده و منتظر تحویل خودروهایشان بودند فهمیدند که دیگر نه تنها خبری از خودرو نیست بلکه گرفتن سرمایه‌شان نیز کار سختی خواهد بود.

حالا چند روزی است که مالباختگان شرکت مفتاح رهنورد نامه می‌نویسند، فرم پر می‌کنند که حداقل سرمایه‌شان را پس بگیرند، اما تا امروز هیچ مبلغی به دستشان نرسیده است.
 
تکلیف سرمایه ما چه می‌شود؟

آقای یحیی آبادی که یکی از مالباختگان شرکت مفتاح رهنورد است. ۲۲ مرداد سال گذشته ۶۵ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کرده بود تا خودروی کیا سراتو ۲۰۱۷ خود را تحویل بگیرد. او در این باره به خبرنگار «جوان آنلاین» می‌گوید: «تبلیغ مفتاح رهنورد را در یکی از روزنامه‌های رسمی کشور دیدم و اسم و رسم این شرکت را بررسی کردم. مدیر این شرکت به نام میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو و مشاور وزیر بود. این در حالی است که حضور این شخص در صدا و سیما نیز اعتبار ویژ‌ه‌ای به او می‌داد. نهایت به این شرکت واردکننده خودرو اعتماد و اقدام به پیش خرید خودرو کردیم.»

این مالباخته شرکت مفتاح رهنورد اظهار می‌دارد: «آذر ماه ۹۶ برای گرفتن خودروی ثبت‌نامی خود به این شرکت مراجعه کردم، اما گفتند که سایت ثبت سفارش خودرو بسته است و تا بهمن‌ماه صبر کنید. اما وقتی دو ماه بعد به شرکت مراجعه کردم گفتند که خودروی شما در گمرک است و باز هم صبر کنید. تا اینکه هر ماه وعده ماه بعدی را به من دادند و در نهایت فهمیدیم که میثم رضایی در ارومیه دستگیر شده است.»

آقای یحیی آبادی می‌گوید: «نمی‌دانم تکلیف پول و سرمایه ما چه می‌شود؟ این شرکت از هزار و ۴۰۰ نفر کلاهبرداری کرده است. زیرا می‌دانست که امکان ثبت سفارش خودرو وجود ندارد، اما همچنان از مردم پول می‌گرفت و وعده تحویل خودروهایشان را می‌داد؛ بنابراین شرکت مفتاح رهنورد باید پاسخگوی ضرر و زیان ما نیز باشد.»

به نمایندگان مجلس و رئیس جمهور نامه زدیم

خانم دهقانی که یکی دیگر از مالباختگان است درباره پیگیری‌ها برای گرفتن حق و حقوق خود به خبرنگار «جوان آنلاین» می‌گوید: «به برخی از نمایندگان مجلس نامه زدیم، نام‌های برای ارسال به رئیس جمهور تنظیم کردیم و با برخی از مسئولان جلسه گذاشته‌ایم. اما نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها برای رسیدن ما به حق و حقوقمان تلاشی نمی‌کنند.»

این مالباخته مفتاح رهنورد ادامه می‌دهد: «شهریور ۹۶، ۱۱۰ میلیون تومان به حساب شرکت واریز کردم تا سه ماه دیگر خودرو را تحویل بگیرم و مابه‌التفاوت قیمت را پرداخت کنم. اما تا امروز خودرویم را نداده‌اند و شرکت نیز منحل شده است.»

دیدن تخلفات مفتاح رهنورد کار سختی نبود، اما ...

موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به هشدار ۲ سال گذشته خود درباره اقدام غیرقانونی مفتاح رهنورد و بی‌توجهی مسئولان به خبرنگار «جوان آنلاین» می‌گوید: «دو سال پیش گفتیم که اقدام شرکت مفتاح رهنورد غیرقانونی است، اما برخی از این شرکت حمایت کردند و حقیقت پنهان ماند. متاسفانه مسئولان مربوطه نیز توجهی به حرف ما نکردند و در حالی که باید همان ۲ سال گذشته این شرکت پلمپ می‌شد، اما به فعالیتش ادامه داد!»

موتمنی اظهار میدارد: «با اینکه پیشگیری از این اتفاق کار آسانی بود، اما انجام نشد و در سایه بی‌توجهی نهاد‌های نظارتی مردم گرفتار و متضرر شدند.»

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه پیش فروش خودرو توسط شرکت‌هایی امکانپذیر است که از وزارت صنعت مجوز داشته باشد، می‌گوید: «اقدام شرکت مفتاح رهنورد برای پیش فروش خودرو‌های وارداتی خلاف قانون بوده؛ زیرا این شرکت به عنوان واردکننده، حق پیش فروش خودرو را نداشت، اما این کار را انجام می‌داد! از طرفی کلاهبرداری شرکت مفتاح رهنورد محرز بود، زیرا در زمانی که ثبت سفارش بسته بود انجام نمی‌شد این شرکت از مردم پول می‌گرفت و آن‌ها را پیش فروش می‌کرد!»

سوالات مالباختگان مفتاح رهنورد از مسئولان

حالا مالباختگان مفتاح رهنورد نمیدانند که قرار است چه زمانی به حق و حقوق خودشان برسند و نمی‌دانند که چه اتفاقی برای سرمایه و پول‌هایشان خواهد افتاد. آن‌ها که سوالات زیادی در ذهنشان است می‌پرسند چطور یک سوپرمارکت برای فعالیت خود باید مجوز داشته باشد وگرنه در عرض یک روز پلمپ می‌شود، اما یک شرکت پیش فروش خودرو که تبلیغات گسترده در رسانه‌ها داشته و فعالیتی غیرقانونی انجام می‌داده با وجود هشدار‌های سازمان حمایت به کار خود ادامه داده است؟ و اینکه چطور مدیر شرکت مفتاح رهنورد که فعالیت غیرقانونی داشته و همه دغدغه‌اش واردات و صادرات خودروی خارجی بوده به عنوان مشاور وزیر صنعت منصوب شده است؟

امید است که مسئولان پاسخ روشنی به سوالات مالباختگان مفتاح رهنورد بدهند و برای رسیدن این مالباختگان به حق و حقوق واقعی خود نهایت تلاش‌شان را انجام دهند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
از تمامی مسولین محترم تقاضا می گردد به منظور احقاق حقوق افراد بی گناه، که یک عمر سرمایه خود را نزد شرکت مذکور به امانت سپرده اند، نسبت به تحویل خودرو به مالباختگان و رسیدگی به مشکلات ایشان پیگیری و اقدام عاجل مبذول فرمایند.
ابراهیم
|
France
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
منهم حدود یک ونیم سال پیش خودرو سانتافه ثبت نام کردم و پس از یکسال دوندگی وعده تحویل خودرو در تیر ماه امسال را پس از تکمیل وجه و اضافه تعرفه دادند که همه را پرداخت نمودم و نه تنها ماشینی تحویل نشد بلکه هدف اصلا تحویل خودرو نبود ،،و من ماندم و متهم زندانی و بدهکاری به مردم.
امين
|
France
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
متاسفانه اين شركت پول ماروخورد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
با سلام
در دنیا مرسوم است وقتی شرکتی ثبت میگردد تبلیغات گسترده محیطی و میدانی انجام میدهد و بالاخص مدیرعامل آن معتمد وزیر بوده, القاب مختلفی را نیز یدک میکشد و با همین القاب نیز در رسانه های مختلف از جمله برنامه خبری که به صورت زنده به روی آنتن تلویزیونی میرود بعنوان کارشناس و اهل فن شرکت میکند نیاز به تحقیق و تفحص نداشته باشد.
اما سوال اینجاست چرا در حال حاضر و با خیل عظیم شکات و مبالغ چند صد میلیاردی هیچ یک از مسئولین ذیربط پاسخگوی مالباختگان نیستند??? پرونده ای با این حجم کلاهبرداری آیا نمی بایست در الویت رسیدگی باشد?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
حق گفتید، شصت و یک میلیون تومان آخر اردیبهشت ۹۷ پول گذاشتم، بعد از چند ماه با محرز شدن مشکلات آخر مرداد انصراف دادم ولی تا حالا یک قرون پولم رو بهم ندادند، اگه با اون پول هر چی مثلا سکه و ... خریده بودم الان چند برابر شده بود، ولی الان نه تنها پولم بی ارزش شده که حتی اصل همون پولم رو هم ندارم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سلام. به نظرم رسانه ملی هم مقصر است ، چرا که میثم رضائی رو بارها بعنوان کارشناس و رئیس انجمن صنفی در شبکه خبر، افق، یک آورده. اگع از روی آپارات بر نداشته باشن کلیپ هاش هست. زیادم هست.
ارزش پولهامون یک چهارم تا یک پنجم شده.
Mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
یعنی مالباخته های مفتاح بصورت قرض الحسنه چندین و چند ماه پول دادن حالا هیچی به هیچی؟؟؟
محمد
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
من جزو اخرین ثبت نام کنندگان خودرو از این شرکت بودم این درحالیست که از ماهها قبل مشتریان قدیمی به عدم صداقت این شرکت اگاه بودند! تبلیغ شرکت را در اینترنت دیدم و برای اطمینان خاطر به سایتهای مختلف خبری ir مثل ایسنا مراجعه کردم. جز تعریف و ترغیب چیزی نیافتم هر روز با دیدن بیلبوردهای بزرگ در اتوبانهای اصلی شهر و مصاحبه های پیاپی میثم رضایی در شبکه خبر بعنوان کارشناس و رییس اتحادیه به اطمینان و درستی سرمایه گذاری افزوده میشه تا اینکه به تلفن ۴ رقمی شرکت زنگ زدم و قرار ملاقات با یکی از خانمهای قسمت فروش گذاشتم. انجا علاوه بر اطمینان خاطر کلامی اسناد خودروهای تحویل داده شده و مجوزهای مختلف را تشانم دادند حتی از یکی از مشتریان قدیمی که اتفاقا برای قرارداد مجدد انجا بود مورد تایید بودن شرکت را جویا شدم و بلا خره برای سرمایه گذاری دو ماشین ثبت نام کردم و حتی از اقوام هم بذای مشارکت دعوت کردم...
الان نزدیک به ۷ ماه است که نا ماشین و نه پول ان تحویل داده نشده... اگر پولش هم بیاید ایا به اندازه یک چهارم سرمایه اولیه ارزش خرید دارد؟! با حتساب جریمه تاخیر یا سود مصوب شرکت یا....؟؟؟
-
|
United Kingdom
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تروخدا زودتر پول مون و ضرر و زیانش رو بدید
احمدرضا اقامیر محمد علی
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
من ساله ۹۶ خونمو فروختم تو این شرکت اوردم ولی الان خونم شده ۳برابر خواهشمندم از مسئولان باببت پرونده مفتاح رهنورد زودتر رسیدگی کنند به خاک سیاه نشستم
منصوره بداقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
باسلام و وقت بخير خدمت شما سروران
خواهشمندم صداي ما رو به مسيولين برسانيد من سال ٩٦ خونمو فروختم و دو تا ماشين نوشتم تا با فروش ماشينها بتونم برم خونه بخرم بخدا تمام زندگيم بهم ريخته خودم مريض شدم خواهش ميكنم درد ما رو به مسيولين بگيد خيلي گرفتاريم
نژادحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
اعتماد کردم دار و ندارم رو دادم به این شرکت
صفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
گویا مشکل کلاهبرداری های کلان این شرکتهای لیزینگی تمام نمی شود!
بنده نیز سال 93 مبلغ 82 میلیون تومان بابت پیش پرداخت خرید خودروی سراتو به حساب شرکت دیگری واریز کردم( شرکتی که مدیریت آن مرتبط بااین شرکت مفتاح رهنورد فعلی بود!) ولی بعد از یکسال دوندگی متوجه شدم که مشابه حدود 150 فرد دیگه درگیر کلاهبرداریه کلان این شرکت شدم و از اون زمان تابحال از پول و ماشین هیچ کدوممون خبری نیست، و عملا امیدی هم به تغییر و بازگشت سرمایمون نداریم، این در صورتی است که حتی رسانه ها و جراید و اینترنت و.... کوچکترین اشاره ای به این کلاهبرداری حدودا 30 میلیاردی نکردند !!!!!!!!!!!! چرااا
سعید
|
United States
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا جای بسی تاسف است که با زندگی مردم به این راحتی بازی میکنن ...
شراره إبراهيمي
|
France
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
با وثیقه سنگین آزاد شده؟؟؟!!!
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
با سلام
بنده در سال 96 پيش خريد كرده ام و اوايل امسال الباقي پول ماشين را پرداخت و تكميل وجه نموده ام و شماره شاسي هم داده اند. تاخير در سال گذشته به دليل بازي هايي بود كه وزارت صنايع با بستن سايت ثبت سفارش درآورد و با اتفاقاتي كه در ارديبهشت و خرداد رخ داد و قيمت دلار افسار گريخت و در نهايت متاسفانه ماشيني دريافت نكرده ام و الان معلوم نيست ماشين هايي كه مي گوفتند در گمرك است، كجاست و چه سرنوشتي دارد و ما بايد چكار كنيم.
مجتبى شكورى مالباخته مفتاح رهنورد
|
United States
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بنده ازطريق طبليقات توسط بنرهاى مفتاح درسطح شهر ووابستگى ميثم رضايى به وزير صنعت وداشتن مسعوليتهاى مختلف وصحبتهاى مكررايشان درصداوسيما گول خوردم ودرتاريخ. ٨. ٣. ٩٧. ثبت نام كردم ومبلغ يكصد ميليون تومان به حساب شركت واريز نمودهام. اين مبلغ تمام پس اندازشصت سال زندگى من بوده. الان مستاجرم وزندگيم به سختى ميگذرد.
داودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا که هر کی میاد یه پولی از مردم میگیره و میره. تا کی باید شاهد همچین مسائلی باشیم؟
مهرشاد جاح فدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بنده از مالباختگان شرکت دیگر پیش فروش خودروی خارجی هستم که در ساال ۹۵ جهت پیش خرید خودرو اقدام نمودم و پولی که سالها با زحمت بدست آورده بودم به شرکت پرداخت کردم ولی متاسفانه ان شرکت از تحویل خودرو به بنده و ۱۳۰ نفر دیگر که در همان شرکت ثبت نام کرده بودند سر باز زدند و مدیر عامل آن شرکت هم اکنون از آن سال در زندان بسر میبرد
حسین
|
United States
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
پول من ۸۰۰ میلیون دست این .....
دو ماهه که دستگیر شده
حسین
|
United States
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تو این گرونی بد جوری ۱۴۰۰ نفر را چزوند
صدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
پول و سرمایه حداقل۱۴۰۰ نفر دود شده رفته .
میترا محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
با سلام من هم از مالباختگان مفتاح وام گرفته بودم که ماشین بخرم با وسوسه های شیطانی این شرکت ۱۰۰ میلیون ۲۹ بهمن به این شرکت دادم و وعده آنها تحویل ۲۹ اردیبهشت بود که هیچ خبری از خودرو نبود....از مسئولان خواهشمندم به مشکلات ما سریعتر پیگیری نمایند امثال من از مشتریان زیادند که کل زندگیشان رابه امانت سپردند و خیانت دیدند.من یک معلم هستم که فقط ازین ثبت نام قسط وام مونده برایم و دیگر هیچ ............
علی مجیدی راد
|
France
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بیچاره شدیم رفت الان با پولی که سالها جمع کرده بودم یک پراید هم نمیدن
یوسف عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سلام . بنده هم در اواخر بهمن ۹۶ فریب تبلیغات گسترده و متقلبانه شرکت مفتاح رهنورد رو در رسانه ها، بیلبوردهای شهری و همچنین حضور رئیس این شرکت در مصاحبه‌های تلوزیونی به عنوان رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو را خوردم پس از جستجوی و بررسی های لازم از این شرکت و چند شرکت دیگر مطرح تصمیم به خرید خودرو از مفتاح کردم . ابتدا قصد خرید یک دستگاه خورو مناسب داشتم که کارشناسان شرکت با مهارت و چرب زبانی بنده را ترغیب به خرید ۳ دستکا هیوندای اکسنت نمودند و ۱۵۰ میلیون تومان که کل سرمایه و اندوخته بانکی ام بود رو طی یک قرار داد در اختیار شرکت قرار دادم .قرار بود سه ماهه خودرو به بنده تحویل بدهند که متاسفانه نشد لذا با سررسید قرار دارد به شرکت مراجعه کردم نه پولم را دادند و نه ماشینی در کاربود . لذا بنده را ناچار به تمدید قرارداد بمدت سه ماه دیگر نمودند که در پایان مرداد هم شرکت به تعهداتش عمل نکرد . بعداز تکرار مکرر شرکت نسبت به عدم انجام تعهدات خود به مشتریان موجبات اعتراض مشتریان فراهم آمد . تازه فهمیدیم این شرکت اساسا مجوز قانونی برای واردات خودرو نداشته با اتکا به جایگاه اجتماعی مدیرش به اخذ پول های میلیاردی از مردم اقدام میکرده است . ینده در تعجبم این حجم وسیع فعالیت تبلیغاتی چطور از نگاه مسؤلین ذیربط پنهان می ماند؟؟؟
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بدبختمون کردن ....
امیر حسین
|
France
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا کلاه برداری مشهود تر از این وجود نداره ... نمیدونم چرا مسوولین هر چه سریعتر حقوق مالباخته ها رو پیگیری نمیکنن!!
بابك وحيدي
|
France
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سلام و عرض ادب
بنده هم متاسفانه در مرداد ماه سال٩٦ فريب اين شركت را خورده و با واريز ٦٥ ميليون تومان جهت سراتو ٢٠١٧ و زمان تحويل ٣ ماه و در موعد تحويل متاسفانه هيچ وقت زمان تحويل خودرو فوق نرسيد و پول فوق سرمايه بازنشستگي پدر بزرگ بنده بود كه خجالت زده ايشون شدم و در نهايت اقدام به شكايت كردم كه تاكنون هيچگونه نتيجه اي حاصل نشده
خواهش ميكنم مطالب ما مالباختگان انشار دهيد كه شايد مسئولان کاری کنند
محمود شيرازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
به نظرمن بايد مسوليني كه بايد نظارت داشته باشند كه اين كلاه برداري ها صورت نگيرد وبه وظيفه خود عمل نكردند هم مقصرند
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
باسلام بنده هم از مالباختگان هستم.تا الان سایتی از مفتاح رهنورد ندیدم.حضوری خیابان فاطمی رفتم وداخل شرکت مفتاح رهنورد کارت کشیده وقراداد خریدخودرو امضا کردم وزمانی که موعد تحویل خودرو از طرف شزکت شد امروز فردا کردن تا میثم رضایی رو حین فرار از کشور دستگیر کردند.
از وزارت صنعت ودیگر مسولین میخام خودروی خریداری شده بنده را تحویل دهند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
با سلام بنده از مشتری های مفتاح هستم .تمام اینها از بی برنامگی دولت در قوانین می باشد
حسام
|
Germany
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
خير از زندگيش نبينه نابودمون كرد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
با عرض سلام من هم به اتفاق 160 نفر دیگر چهار سال پیش گرفتار همین کلاهبرداری توسط شرکت دیگری که در همین زمینه فعالیت داشت شدیم و اتفاقا موسسش هم همین آقای میثم رضایی بود که چند ماه قبل از کلاهبرداری از شرکت خارج شدن و این شرکت مفتاح رهنورد را افتتاح کردن !!!!
رضا وحدت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
با سلام. ما هم گول همین تبلیغات رو خوردیم و در سال 94 به شرکت طلوع تجارت سماء 100 میلیون بابت خرید خودرو اسپورتیج دادیم. الان سه ساله داریم میدویم اما هیچ خبری نیست.حالب اینکه بعد از طرح شکایت به این نکته پی بردیم که همین میثم رضایی در این شرکت هیئت مدیره بوده و ازش خارج شده و با پولهای ما شرکت مفتاح رهنورد رو زده. چقدر ..... بودیم که فریب این ها رو خوردیم.چه فایده که پولمون رفت که رفت.ما هم همچنان این دادگاه و اون دادگاه میچرخیم.
علی نوری‌زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
متاسفانه بنده نیز یکی از مالباختگان این شرکت هستم
از سال پیش به عناوین مختلف و با وعده‌های دروغین امروز فردا می‌کردن و بعد از دو سه ماه دوندگی وقتی نتیجه‌ای نمی‌گرفتیم میگفتن پیشنهاد می‌کنیم قراردادتون رو تمدید کنید و به جای مدل ۲۰۱۷ مدل ۲۰۱۸ ثبت نام کنید که لااقل ماشین به روزتری تحویل بگیرید وقتی گفتم شما که اصلا مجوز پیش فروش ندارین چطور میخواین ۲۰۱۸ وارد کنید گفتن نه خیر ما مجوز داریم وسایت ثبت سفارش برای همه گری مارکت‌ها بسته شده وآقای رضایی رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان هستن و میگن صددرصد سایت ثبت سفارش باز میشه و ما به همه تعهداتمون عمل می‌کنیم شما نگران نباشید در ضمن اگه ۲۰۱۷ ترخیص شد و شما عجله داشتین همون رو تحویل میدیم و مابه‌التفاوت مل رو بر می‌گردونیم. تا اینکه خبر رسید ایشون رو در حال فرار ستگیر کردن . و متاسفانه تا به امروز هیچ مسئولی در مورد وضعیت این شرکت و داراییهای اون اطلاع رسانی نمیکنه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
عیناً مانند قضیه برخی صندوق‌های اعتباری، که ابتدا مجوز دادند، و سکوت کردند تا «حسابی» مردم متضرر شدند،بعد دیگر پیگیری ها فایده ای نداشت
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
باید یک برخوردی با مدیرش بشه
تا برای بقیه درس عبرت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
سلام امیدوارم که رسانه جوان آنلاین صدای ما مشتریان را به مسئولان برساند
میم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
آدم باید انصاف داشته باشه :
۱- روزی که هیچ مشکلی دولت به وجود نیاورده بود این شرکت و امثال این شرکت به تعهداتشون عمل کردن و ماشین تحویل دادن.
۲- اون زمانی که سود پول خوب میگرفتیم که بیشتر از بانکها بود رو چرا یاد اوری نمی کنین
۳- وقتی که هیچ راهی نداشتن از این کلاه به اون کلاه کردن بلکه زمان مشکل واردات رو حل کنه که نشد
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
۱-ما کی از این شرکت پول گرفتیم
۲-ما قرار داد ماشین داریم اگر این شرکت به صورت فریبکارانه با حقه و زیرکی که خودرو داخل گمرک هست از ما پول گرفته و قرار دا خودرو نوشت اگر نداشت چرا این کار رو کرد ؟
۳-ضمنا کسی که در حال فرار دستگیر شده چه سازشی باید انجام داد
۴-کسی که در تیر ماه جاری اقدام به ثبت قرار داد میکنه اونم ماشینی که اصلا وجود نداشته چی میشه اسمش رو گذاشت
۵- خودرو داخلی رو پیش فروش کردن که اصلا خود خودرو ساز نداره به مشتری بده اینم واقعا دیگه کلاهبرداری هست
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
بخدا قسم اگر توی خیابان، پول یا هرچی پیدا کنم، برا تحویل دادن به صاحبش از تمام کار و زندگیم می‌افتم.
بعد سوالم اینه که چطور به این راحتی، سرمایه زندگی چند صد خانواده رو میدزدید و هیچیتون نمیشه.
بخدا قسم دستشون با دولت و مجلس توی یک کاسه‌اس.بدزدید و بخورید که دوره‌تون به سر اومده انشاالله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار