کد خبر: 928297
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
همزمان با بازگشایی مدارس انجام شد:
ابراهیم ابراهیم سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از افزوده شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر خبر داد.
بهاره عشقی صابر

ابراهیم ابراهیم سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از افزوده شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر خبر داد.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر افزوده شد .

سرپرست سازمان حمل و نقل وبار ومسافر شهرداری اسلامشهر ادامه داد: از این تعداد اتوبوس ۱۰ دستگاه در خط واوان به مترو آزادگان ۵  دستگاه در خط قائمیه به آذری، ۵ دستگاه در خط مهدیه به آذری و ۵ دستگاه دیگر در خط خیابان کاشانی به آزادی در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی با تاکید بر اینکه در فاز اول از ۵۰دستگاه خریداری شده، ۲۵دستگاه وارد چهار خط پر تردد   اسلامشهر شده است، عنوان کرد: برای خرید این تعداد اتوبوس ۱۶میلیارد تومان هزینه شده است که ظرفیت جابجایی ۱۲هزار و پانصد نفر در سیستم حمل و نقل عمومی را دارد.

ابراهیم با اعلام اینکه با ورود اتوبوس‌های خریداری شده برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال شده ،تصریح کرد: سازمان حمل ونقل وبار و مسافر شهرداری در نظر دارد در حد بضاعت خود هر ماه دو ایستگاه اتوبوس و یا تاکسی را ساماندهی و مجهز به صندلی انتظار کند.

وی بیان کرد:همزمان با ورود ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری، ۹۰۰ تاکسی ساماندهی شده وبه خطوط تاکسیرانی افزوده شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر ابراز داشت: از مجموع تاکسی‌های ساماندهی شده ۶۰۰دستگاه با ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به سیستم ورود پیدا کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر