کد خبر: 928173
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
نماینده مردم ایذه و باغملک درباره ادعای دریافت حقوق ۲۷ میلیونی خود و افزایش تعداد نمایندگان حقوق بگیر از وزارت نفت مسائلی را افشا کرد.
جوان آنلاین: هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به اینکه تعداد نمایندگان حقوق‌بگیر مجلس دهم از وزارت نفت افزایش داشته است گفت: این موضوع را شخص وزیر نفت تایید کرده که غیر از نمایندگان ادوار، وکلای ملت در مجلس فعلی هم از این وزارتخانه حقوق می‌گیرند.

وی ادامه داد: برخی نمایندگان که پیش از ورود به مجلس حقوق‌بگیر وزارتخانه یا سازمان دیگری بودند که تنها ۴ میلیون تومان دریافتی داشتند اکنون با انتقال پرونده‌شان به وزارت نفت حقوق چند برابری می‌گیرند.

خادمی اظهار کرد: این نمایندگان نزد زنگنه وزیر نفت رفته و درخواست انتقال پرونده خود را به این وزارتخانه کرده‌اند، وزیر نفت هم با بالاترین حقوق آن‌ها را منتقل کرده است و این افراد بعد از پایان دوره مجلس هم می‌تواند به راحتی به وزارت نفت بروند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین در واکنش به ادعایی مبنی بر دریافت حقوق ۲۷ میلیون تومانی از وزارت نفت، گفت: بنده ۳۱ سال سابقه در وزارت نفت دارم و رتبه کاری من اُوِر دی است و وزارت نفت بر اساس رتبه کاری حقوق بنده را می‌پردازد.

وی ضمن تکذیب حقوق ۲۷ میلیون تومانی بیان کرد: بنده ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم و حاضرم در صورتی که زنگنه و دیگران فیش حقوقی خود را منتشر کنند، فیش حقوقی خود را منتشر کنم.

خادمی افزود: اگر مصوبه مجلس درباره اینکه هیچ مدیری در تهران نباید بیشتر از ۲۰ میلیون تومان بگیرد، نبود بنده باید بیشتر از این مقدار با این رتبه در وزارت نفت حقوق می‌گرفتم.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: اکثر مدیرعامل‌هایی که از جنوب کشور به تهران می‌آیند در خانه‌های سازمان وزارت نفت اسکان می‌گیرند و بنده هم در همین خانه‌های سازمانی زندگی می‌کردم تا اینکه زنگنه اعلام کرد می‌خواهد خانه‌ها را به صورت ملکی به نورچشمی‌های خود واگذار کند، بنده هم خانه سازمانی را تحویل داده و بیرون آمدم، زیرا با زنگنه درگیر بودم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار