کد خبر: 928105
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
علی کاشفی‌پور، مدیر حوزه هنری دیجیتال، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه ۲۶ سالگی برنامه «شب خاطره»، دور جدید فعالیت اپلیکیشن شب خاطره آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، علی کاشفی‌پور مدیر حوزه هنری دیجیتال، با بیان اینکه آذرماه امسال برنامه «شب خاطره»، 26 ساله می‌شود، اظهار کرد: در واقع 26 سال برنامه‌های شب خاطره به صورت منظم برگزار شده و منابعی که طی این سال‌ها از این برنامه جمع‌آوری شده است، به منظور دسترسی مناسب برای عموم و علاقه‌مندان این محتوا در اپلیکیشن و سایت در دسترس همه قرار گرفته است.

در همین ارتباط، محمدحسین قدمی مدیر دفتر «شب خاطره» نیز بیان داشت: مطالب بارگذاری شده مختص برنامه‌های «شب خاطره» است که برنامه‌های گذشته شامل: فیلم، عکس، صوت و ... معرفی خواهد شد. در مجموعِ برنامه‌های «شب خاطره» که طی این 26 سال جمع‌آوری شده، 294 برنامه در دست داریم که در آن‌ها از افراد مختلفی چون شهید صیاد شیرازی، مرحوم رسول ملاقلی‌پور و ... در این برنامه‌ها حضور داشتند و خاطراتی را ثبت کردندهمچنین شاهد حضور فرماندهانی عالی‌مقام بسیاری در این برنامه‌ها بوده‌ایم که شامل چهره‌های متعددی می‌شود. برنامه‌ها به مرور بارگذاری شده تا روی اپلیکیشن و هم در سایت «شب خاطره» دیده شوند.

شایان ذکر است، «شب خاطره» عنوان برنامه‌ای است که در اولین پنج‌شنبه هرماه، دو ساعت و نیم قبل از اذان مغرب در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی و در بعضی از شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. در این محفل صمیمی که حدود 26 سال از تولدش می‌گذرد، رزمندگان و شاهدان عینی سال‌های شکوهمند دفاع مقدس گرد هم می‌آیند و آن دوران طلایی را مرور می‌کنند تا این یادهای پرافتخار در دفتر تاریخ، برای نسل‌های آینده به یادگار باقی بماند. محتوای اصلی برنامه، بیان خاطرات یک نسل (که یا از دوستان شهدا هستند یا خودشان رزمنده بوده‌اند یا خانواده شاهد هستند) از رویدادهایی است که سال‌های مبارزه و جهاد را شکل داده‌اند.

این برنامه از سال 1371 به صورت منظم و بدون وقفه برگزار شده است. علاقه‌مندان برای نصب اپلیکیشن شب خاطره می‌توانند به آدرس https://shabekhatere.ir مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار