کد خبر: 928049
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
برادر شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای حادثه تروریستی اهواز در گفت‌وگو با «‌جوان»:
مردم خوزستان به‌ویژه شهر اهواز آمده بودند برای تماشای نمایش اقتدار ملی، اما دل‌های پرکینه تروریست‌های وابسته به استکبار و دنباله‌های منطقه‌ای آن تاب دیدن اقتدار ملت ایران را نداشت و با شلیک کور، زن و کودک و سرباز را به گلوله بست. اما حکایت شهادت حسین ولایتی‌فر در این روز حکایتی دگر است.
صغري خيل فرهنگ
مردم خوزستان به‌ویژه شهر اهواز آمده بودند برای تماشای نمایش اقتدار ملی، اما دل‌های پرکینه تروریست‌های وابسته به استکبار و دنباله‌های منطقه‌ای آن تاب دیدن اقتدار ملت ایران را نداشت و با شلیک کور، زن و کودک و سرباز را به گلوله بست. اما حکایت شهادت حسین ولایتی‌فر در این روز حکایتی دگر است.
محسن ولایتی‌فر برادر شهید حسین ولایتی‌فر به «جوان» گفت: حسین متولد تیر ماه ۷۵، فرزند آخرخانواده و دانشجوی رشته فقه و اصول دانشگاه اصول دین بود، اما علاقه ویژه‌ای به سپاه داشت، برای همین از سه سال پیش با پیگری‌های زیاد توانست به عضویت سپاه درآید. از وقتی وارد سپاه شد از هر نظر متحول شد، من به عنوان برادر بزرگ‌تر این را کاملاً احساس می‌کردم و همان زمان به دلم خطور کرد که حسین طعمه شهادت خواهد شد. وی درباره فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی برادر شهیدش گفت: حسین از کوچکی در جلسات قرآن شرکت می‌کرد، در بسیج هم فعالیت داشت، بیشتر اوقات یا درهیئت بود یا در مراسم‌های شهدا حضور داشت یا به مزار شهدا می‌رفت، از بچه‌های هیئت محبان ابوالفضل بود، مرتب مراسم هفتگی، اردو‌های جهادی، سفر‌های زیارتی مشهد و کربلا و اردو‌های راهیان نور داشتند، بار‌ها گفتم که حسین شما هم شغل داری و هم مسکن، الان وقت ازدواج شماست آخرین بار همین هفته گذشته بود که حسین دست روی شانه من گذاشت و گفت: من در این دنیا نمی‌مانم، من شهید می‌شوم، عین جمله شهید همین بود.
وی افزود: حسین مسئول آماد و پشتیبانی گردان اول لشکر عملیاتی سپاه هفت ولیعصر (ع) خوزستان بود.
محسن ولایتی‌فر درباره فیلمی از شهید که در فضای مجازی منتشر شده است که درآن از شهادتش می‌گوید گفت: این فیلم مربوط به دو سال گذشته است، حسین به همراه یکی از دوستانش در زمستان وارد حرم امام رضا (ع) می‌شوند و دوستانش آنجا از حسین فیلم کوتاهی می‌گیرند و می‌خواهند که حسین صحبت کند، حسین هم با افتخار و با اخلاص جلوی دوربین حاضر می‌شود و می‌گوید کاری ندارم که می‌خواهد ریا باشد یا نه، اما می‌گویم تا همه بدانند که من یک روز شهید می‌شوم. وی در خصوص نحوه شهادت برادرش در حادثه تروریستی اهواز گفت: رژه یگانی که حسین در آن بود، تمام شده بود، یگان بچه‌های جانباز ویلچری جلوی یگان آن‌ها بود که یکی از جانبازان از روی ویلچر می‌افتد، حسین و دو نفر دیگر به کمک جانباز می‌روندکه همان لحظه تروریست‌ها حمله می‌کنند و اولین نفری که مورد خشم این جلادان قرار می‌گیرد همان جانباز روی ویلچر بود، جانباز ۷۵درصد جنگ تحمیلی، حاج حسین منجزی از روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند که حسین و دو همراهش هم شهید می‌شوند.
محسن ولایتی‌فر که خود پاسدار است به «جوان» گفت: قطعاً اجازه نخواهیم داد که اسلحه برادرم بر زمین بماند وما مطیع رهبریم، امام خامنه‌ای فرمودند: این ترقه بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ندارد. فکر نکنند با ریختن خون ما، دست از مقاومت و جهاد برمی‌داریم ما هر چه شهید بدهیم و خون بدهیم، حفظ اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای ما اولی‌تر و مهم‌تر است. پیامی هم به تروریست‌ها دارم که ما در این راه تا جان در بدن داریم ایستاده‌ایم و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور و حافظ مقدساتمان خواهیم بود و شهادت حسین و حسین‌ها در این مسیر ما را قوی‌تر و عزم ما را راسخ‌تر کرده است. مشروح این گفت‌وگو در روز‌های آینده در صفحه ایثار و مقاومت منتشر خواهد شد.
پیکر شهید حسین ولایتی‌فر دیروز دو شنبه همراه با سایر شهدای حادثه تروریستی اهواز تشییع و در مزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
خداوند با انبیا و اولیه محشورشان کنن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار