کد خبر: 927958
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در پی حادثه تروریستی اهواز
این اقدام کور مزدوران جنایتکار با هدف برهم زدن امنیت مردم انجام شده که مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را خواهند گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله تروریستی روز گذشته گروهک تروریستی به مراسم هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت شریف و قهرمان ایران

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و در مراسم هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایتکار با پشتیبانی دلارهای سعودی، تعدادی از هم وطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

 

این اقدام کور مزدوران جنایتکار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده ذره‌ای تردید در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.

مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و انشاالله در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها خواهند گرفت.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد که تا نابودی کامل گروهک‌های جنایتکار لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.

سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار