کد خبر: 927920
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه عده‌ای خیال کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، خواب و رویایی تحقق نیافتنی است.
جوان آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه عده‌ای خیال کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، خواب و رویایی تحقق نیافتنی است.

محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز (۲ مهر ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان اطلاعاتی کشور در فرصت مناسب جزئیات تک تک این افراد، محل‌ها و کشور‌هایی که مسئولان این تروریست‌ها هستند را برای شما توضیح خواهند داد.


وی افزود: هیچ مادری را از فرزند و فرزندی را از مادر نمی‌شود گرفت؛ خوزستان فرزند ایران اسلامی است. این فرزند از وفادارترین فرزندان ایران اسلامی بوده است. در انقلاب، دفاع مقدس و قبل از این حوادث، مردم و قومیت‌های مختلف خوزستان دین خودشان را به اسلام ادا کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارند و هویت شان را از دست می‌دهند و در عمل نیز این موضوع ثابت شده است.

رضایی بیان کرد: بسیاری از اقوام خوزستانی در راه دفاع از ایران اسلامی شهید شدند و در تمام موضوعات بعد از دفاع مقدس همیشه خوزستانی‌ها را از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب تا مراسم دفاع مقدس در صحنه دیده‌ایم؛ اینکه عده‌ای خیال کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رویای تحقق نیافتنی است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار