کد خبر: 927916
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی شده‌اند و در وقت مقتضی قطعا یک گوشمالی سنگینی خواهند دید.
جوان آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی شده‌اند و در وقت مقتضی قطعا یک گوشمالی سنگینی خواهند دید.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: این‌ها کسانی هستند که در ابتدای جنگ هم پیرو صدام بودند و در واقع در همان مسیر حرکت می‌کنند. کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز سرنوشت صدام و صدامیان نخواهند داشت و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی را با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می‌آید و همین عملشان باعث شد که عمر منحوسشان را به شدت کوتاه کنند.

وی افزود: کسانی که این حادثه را رقم زدند شناسایی شده اند و در وقت مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی خواهند دید.

امیر نعمتی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود عوامل این حادثه از سرویس‌های جاسوسی غرب دستور گرفته‌اند، گفت: باید بگذاریم که دقیقا بررسی‌ها تمام شود و به موقع توسط نیرو‌های مسئول سیاسی این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره این که گفته می‌شود سطح امنیتی رژه پایین بوده است، تصریح کرد: در مراسم رژه قسمت‌های زیادی در داخل شهر وقتی که مراسمی نظامی می‌خواهد انجام شود مسئول هستند و اینطور نیست که کار را دست کم گرفته باشند. قطعا اگر جایی یک سستی صورت گرفته باشد، کسانی که از همان لحظه اول در منطقه هستند، بررسی و برخورد می‌کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار