کد خبر: 927898
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستان از مقابل حسینیه ثارالله اهواز آغاز شد.
جوان آنلاین:‌ صبح امروز خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستانی با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهوریور پیوستند.

این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری مردمی راس ساعت 8:30 دقیقه صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.

از ساعات اولیه صبح حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه به جمعیت حاضر افزوده می‌شود.

مردم استان خوزستان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شده‌اند.

در این مراسم سرلشکر محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات، سید‌‌حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی‌‌فقیه در استان خوزستان، شریعتی استاندار خوزستان و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.

سرلشکر محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی با تاکید براینکه حادثه تروریستی اهواز یک حادثه کاملاً طراحی شده از بیرون مرزها بود، اظهار داشت: به تذکر و بیانیه اکتفا نکنید، سرکرده‌های این تروریست‌ها الان یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان و حجت‌الاسلام والمسلمین مروی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز وارد این شهر شدند و پیش از شرکت در مراسم تشییع، از مجروحان این جنایت عیادت کردند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار