کد خبر: 927856
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
متلک‌پرانی مرد جوان به همسر صاحب یک قهوه‌خانه به رجزخوانی اینستاگرامی و سرانجام حادثه‌ای خونین منجر شد. در جریان این حادثه مرد جوان پس از قتل صاحب قهوه‌خانه و مجروح کردن دو برادرش از محل گریخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۲۱ شامگاه شنبه ۳۱‌شهریورماه امسال مأموران کلانتری‌۱۶۱‌ابوذر با تماس شهروندی از تیراندازی خونینی در قهوه خانه‌ای حوالی منطقه فلاح در جنوب تهران با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل مرد جوانی در حالی که مسلح به کلت کمری بوده وارد قهوه‌خانه شده و سه برادر‌۵۷، ۴۲‌و ۳۷‌ساله را با شلیک گلوله هدف قرار داده و سپس با خودروی پژو‌۲۰۶ خودش از محل گریخته است. همزمان با ادامه تحقیقات تیمی از مأموران کلانتری ابوذر برای بررسی موضوع به بیمارستان رفتند که مشخص شد برادر ۵۷‌ساله به نام حمید بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است. همچنین مشخص شد دو برادر دیگر که به شدت زخمی و تحت درمان قرار دارند. با اعلام خبر قتل، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات وارد عمل شدند.
نخستین بررسی‌های تیم جنایی نشان داد قاتل که ساعتی قبل داخل هیئت محله‌شان با مقتول درگیری داشته است ساعتی بعد با کلت کمری به قهوه‌خانه مقتول رفته است و هشت‌گلوله به طرف سه برادر شلیک می‌کند که در جریان آن حمید به قتل می‌رسد و دو برادر به شدت زخمی می‌شوند به طوریکه یکی از تیر‌ها به سر یکی از برادر‌ها اصابت می‌کند.
یکی از شاهدان حادثه گفت: قاتل از اوباش محله است و چندین سابقه درگیری دارد. روز حادثه او در دسته عزاداری به همسر مقتول متلک‌پرانی کرده بود که مقتول با وی درگیر می‌شود. قاتل در آن درگیری به سمت مقتول چاقو می‌کشد و مقتول هم او را با مشت کتک می‌زند و در ادامه هم دوستان حمید به کمک او می‌آیند و قاتل را به شدت کتک می‌زنند.
پس از این درگیری تمام شد و حمید همراه برادرانش به قهوه خانه‌اش رفت که درگیری مجازی طرفداران و بستگان دو طرف در اینستاگرام آغاز شد. بستگان و دوستان قاتل در اینستاگرام پیام می‌دادند و اعلام می‌کردند که انتقام می‌گیرند. در حالی که رجز خوانی‌های اینستاگرامی ادامه داشت قاتل با خودروی پژو‌۲۰۶ خودش در حالی که مسلح به کلت کمری بود به قهوه‌خانه سه‌برادر رفت و با هشت‌گلوله هر سه‌برادر را هدف قرار داد و از محل گریخت که ساعتی بعد حمید در بیمارستان به سبب شدت خونریزی فوت کرد.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مرگبار جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. مأموران در تلاشند تا هر چه زودتر قاتل فراری را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار