کد خبر: 927828
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
تابستان ۹۷ تمام شد. پرونده پروژه تابستان داغ، با انجام عملیات کور تروریستی در اهواز بسته شد تا معلوم شود، قصه همان است که در ۴۰ سال گذشته بود.
جوان آنلاین: محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی، طی یادداشتی درباره حمله تروریستی گروهک الاحواز به مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان خوزستان، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«تابستان تمام شد و روسیاهی پروژه تابستان داغ برای "تیم ترامپ، پومپئو و هاسپل (رئیس سیا) " ماند و اوباشی در حد ربع پهلوی و رجوی.

با پول آل سعود، کلی در فضای مجازی برای شبکه‌سازی، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی هزینه کردند تا چنین القا کنند که مردم ایران، تابستان ۹۷ علیه نظام برآمده از اراده خود قیام می‌کنند!

اما تابستان ۹۷ تمام شد. پرونده پروژه تابستان داغ، با انجام عملیات کور تروریستی در اهواز بسته شد تا معلوم شود، قصه همان است که در ۴۰ سال گذشته بود و البته هر چه جلوتر آمدیم، مضحک‌تر و انگشت‌نماتر شد: مردم با همه فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها، پای جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و آن که سرگرم معارضه با این نظام مردمی و الهی است، مشتی تروریست اجیر هستند که در دایره‌ای بسته و مسدود، به حیثیت نداشته خود و اربابان‌شان شلیک می‌کنند.»

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار