کد خبر: 927642
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از بازسازی عملیات ثامن‌الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، در بوشهر خبر داد.
سردار غلامعلی کفاش با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با عاشورای حسینی، اظهار کرد: تقارن این دو ایام بیانگر پیام‌های زیادی است که یکی از آن پیام‌ها الگوگیری رزمندگان از اباعبدالله الحسین (ع) است.
وی شعار محوری هفته دفاع مقدس را «ما توانستیم» عنوان کرد و گفت: در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی هیچ نقطه‌ای بلندتر از دفاع مقدس نیست.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزاری مراسم روز سرباز با محوریت سپاه استان و تجلیل از سربازان نمونه نیرو‌های مسلح، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت دفاع مقدس توسط ادارات و سازمان‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.
کفاش گفت: شکست حصر آبادان یادآور عملیات غرورآفرین ثامن الائمه در پنجم مهرماه سال ۱۳۶۰ است که در راستای تبیین نقش رزمندگان استان بوشهر در عملیات ثامن‌الائمه (ع) این عملیات با همکاری بسیجیان و هنرمندان همزمان با هفته دفاع مقدس بازسازی و به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود ۸۰۰ برنامه توسط ارتش، سپاه نیروی انتظامی و ادارات در هفته دفاع مقدس در استان اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: برگزاری آئین غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا، رژه نیرو‌های مسلح، برگزاری برنامه‌های متنوع با هدف تبیین ارزش‌های دینی و سبک زندگی اسلامی و تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر افزود: نشان دادن توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا در سراسر استان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار