کد خبر: 927598
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
شاخص بورس تهران امروز را با صعود آغاز کرد و توانست با رشد‌های قیمتی سه هزار و ۲۰۹ واحدی به بیش از ۱۶۰ هزار و ۵۳۸ واحد برسد.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۲۰۹.۵۱ واحد افزایش به ۱۶۰ هزار و ۵۳۸ واحد و ارزش روز بازار به ۶۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۹۳۸.۰۸ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۹۲۰ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۸۲۶.۳۰ واحد افزایش به ۲۷ هزار و ۹۳۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۵۳۸.۹۹ واحد افزایش به ۱۹ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۳۵۶۰.۷۰ واحد رشد به ۱۷۱ هزار و ۶۲۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۳۴۱.۴۹ واحد رشد به ۱۱۸ هزار و ۵۲۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۵۰۳.۱۷ واحد رشد به رقم ۳۱۸ هزار و ۴۹۵ واحد رسید.

نماد فملی، همراه، شبندر، اخابر، شپنا، فولاد، شتران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۰.۴۱ واحد افزایش به رقم ۱۸۷۸.۹۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۲ هزار و ۳۲۰ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۸۰ میلیون برگ به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار