کد خبر: 927517
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری عاشورا در ضاحیه بیروت گفته که حزب الله مجهز به موشک نقطه‌زن شده و اگر رژیم صهیونیستی جنگ جدیدی تحمیل کند، با سرنوشتی روبه‌رو می‌شود که هرگز انتظارش را ندارد.
دبيركل حزب الله لبنان در مراسم عزاداري عاشورا در ضاحيه بیروت گفته كه حزب الله مجهز به موشك نقطه‌زن شده و اگر رژيم صهيونيستي جنگ جديدي تحميل كند، با سرنوشتي روبه‌رو مي‌شود كه هرگز انتظارش را ندارد.
به گزارش فارس، سيد حسن نصر الله روز پنج‌شنبه در مراسم عاشوراي حسيني از دستيابي حزب الله به موشك‌هاي نقطه‌زن خبر داد و گفت: « اعلام مي‌كنيم كه آنان هم بدانند. آنچه بايد انجام مي‌شده، انجام شده است. مقاومت امروز موشك‌هاي نقطه‌زن و غيرنقطه‌زن و امكانات و تسليحات لازم را در اختيار دارد و اگر اسرائيل جنگي بر لبنان تحميل كند با سرنوشتي روبه‌رو خواهد شد كه در هيچ روزي انتظار آن را نداشته است.» نصرالله گفت آنها مي‌دانند تنها اين تكنولوژي نيست كه سرنوشت نبرد را مشخص مي‌كند، بلكه عنصر انساني نيز بسيار مهم است. قبل از سال 1982 آنها ما را به اشغال بيروت تهديد مي‌كردند اما از سال 2006 تا كنون آيا روزي شده كه اسرائيل به اشغال بيروت تهديد كند؟ اين موضوع نياز به نيروي زميني دارد نه نيروي هوايي يا موشك. بر اساس گزارش شبكه «المنار»، نصرالله در ابتداي سخنراني خود شهادت امام حسين(ع) و يارانش را تسليت گفت و از حضور گسترده لبناني‌ها در مراسم عزاداري دهه اول محرم قدرداني كرد. دبيركل حزب‌الله شعار «هيهات منا الذله» سر داد و بر ادامه مكتب و راه و روش امام حسين (ع) تأكيد كرد. وي گفت: مي‌دانيم كه ادامه مسير امام حسين (ع ) چيزي جز پيروزي، عزت و كرامت و آزادي نخواهد بود. دبيركل حزب‌الله لبنان درباره ايران گفت: واجب است كه در كنار ايران بايستيم، چند هفته بعد تحريم‌هاي امريكا عليه ايران اجرا مي‌شود. همه ما مي‌دانيم كه دولت امريكا پيگيرانه تلاش مي‌كند كشورهاي ديگر خريد نفت را متوقف كنند، مي‌دانيم كه ايران از جانب امريكا به يك دليل روشن تحريم مي‌شود. اول اينكه ايران ملتزم به دين، جمهوريت، استقلال، حاكميت و آزادگي‌اش است. چون ايران در سطح رهبر، دولت، مسئولان و مردم هرگز نمي‌پذيرد كه بنده امريكا شود و كسي استقلال در تصميم‌گيري‌اش را مصادره كند. ايران مي‌خواهد كشوري مستقل و آقا و آزاد و كريم و عزيز باشد اما محاصره و تحريم مي‌شود. چون ايران در كنار كشورهاي منطقه مي‌ايستد و از حقوق آنان دفاع مي‌كند و در مقابل طرح‌هاي سلطه‌جويانه تكفيري مي‌ايستد، مورد هدف است.
دبيركل حزب الله، يمن امروز را كربلا خواند و گفت: «يمن امروز كربلاست زيرا ملت مظلوم اين كشور تحت محاصره قرار گرفته‌اند و جهان به آنها توجهي ندارد. امروز اين وظيفه هر كشور عربي و اسلامي و هر انسان آزاده‌اي است كه به سكوت خود درباره يمن پايان دهد و تمام رسانه‌ها در اين خصوص مسئوليت اخلاقي، ديني و انساني دارند. اين سكوت، مجرمان جنايت يمن را به افزايش جنايت‌هايشان در قبال زنان، كودكان و غيره در يمن تشويق مي‌كند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار