کد خبر: 927448
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
بزرگ‌ترین آموزشگاه خیرساز در شهر زنجان با ۱۸ کلاس درس و با ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار زنجان و مسئولان استانی و خیران به بهره‌برداری رسید.
استاندار زنجان در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز گفت: هم اکنون این استان ۳۶۰ تشکل، مؤسسه و خیریه دارد.
اسدالله درویش‌امیری با بیان اینکه فرهنگ خیرات در جامعه ایران ریشه تاریخی دارد، افزود: مردم با فرهنگ گذشت، ایثار، خیرات و فداکاری وارد عرصه کار و عمل می‌شوند و از ثروت و اندوخته‌های مادی خود می‌گذرند و در مسیر دفاع از انسان‌ها و همنوعان خود هزینه می‌کنند.
وی ادامه داد: در استان زنجان گذشتن از ثروت و ایثار در زندگی فردی برای پیشرفت و توسعه جامعه و رفع نیازمندی‌ها نهادینه شده و در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است.
درویش‌امیری مدرسه خیرساز غلامحسین مطهری (توفیق سابق) را محصولی ارزشمند برای نسل امروز و آینده جامعه دانست و گفت: این بنا همراه با تاریخ خواهد ماند چراکه احداث آن با دیدگاه تعلیم و تربیت رقم خورده است.
وی افزود: غلامحسین مطهری یکی از خیرین توانای کشوری است که ۱۳ مدرسه در استان زنجان و ۲۸ مدرسه نیز در استان سیستان و بلوچستان احداث کرده است.
استاندار زنجان نیز گفت: این خیر در بهره‌برداری هیچ کدام از این پروژه‌ها نبوده و فقط نماینده‌ای از وی در این مراسم‌ها حضور داشته است.
درویش‌امیری اظهار امیدواری کرد که از این مدرسه ثبوتی‌ها و استاد روزبه‌ها برخیزند و به جامعه بشری خدمت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار