کد خبر: 927386
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
وزیر راه وشهرسازی با تسلیت درگذشت تعدادی از مسافران سانحه تصادف محور نطنز – کاشان و همدردی با خانواده جانباختگان و مصدومان، دستور پیگیری این سانحه در اسرع وقت را صادر کرد.

جوان آنلاین: عباس آخوندی، با تسلیت درگذشت تعدادی از هم وطنانمان در سانحه برخورد اتوبوس مسافری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان در ایام عزاداری و سوگواری و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد: این ضایعه دردناک را به ملت ایران و بخصوص به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در سانحه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در جاده ن از دست داده‌اند تسلیت می گویم و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

وزیر راه  وشهرسازی به رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دستور داده که گزارش گروه فنی اعزامی نخست در کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین ‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به منظور بررسی دقیق مدارک ماشین‌ها، رانندگان و شرکت‌های متبوع آنها و سپس در کمیسیون ایمنی راه‌ها طرح تا با توجه به محدوده اختیارات قانونی که برای این کمیسیون در نظر گرفته شده، با نهایی شدن دستورات لازم از وقوع سوانح مشابه جلوگیری شود.

آخوندی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دستور داد که در صورت هرگونه کاستی احتمالی اقدامات لازم برای برخورد با مقصران حادثه صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در دستور جداگانه‌ای به دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای رسیدگی به این موضوع و اعلام نتیجه به رئیس جمهور شد.

منبع: وزارت راه وشهرسازی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار