کد خبر: 927253
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
مدیر عامل شرکت کارگزاران زیارتی استان تهران گفت: طبیعی است که افزایش نرخ ارز باعث ریزش ثبت نام تعدادی از شده است.
جوان آنلاین: حسین رضاییان در مورد اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام محرم توسط کارگزاری‌های زیارتی استان‌ها افزود: ثبت نام و اعزام زائران به عتبات عالیات و حج تمتع توسط کارگزاری‌ها انجام می‌شود، اما ثبت نام عمره در حیطه وظایف کارگزاری‌ها نیست و توسط سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

وی در مورد تاثیر افزایش نرخ ارز بر کاهش ثبت نام زائران عتبات عالیات گفت: طبیعی است که با افزایش نرخ ارز یک سری ریزش در ثبت نام‌ها بوجود آید که این اتفاق نیز رخ داده، اما ظرفیت‌های این دوره تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ سفر‌های زمینی و هوایی حدود دو برابر افزایش یافته است، گفت: در گذشته نرخ سفر زمینی عتبات حداقل ۹۶۰ هزار تومان تا حداکثر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که در حال حاضر حداقل نرخ به یک میلیون و ۶۰۰ تا ۲ میلیون تومان رسیده است.

مدیر عامل شرکت کارگزاران زیارتی استان تهران تاکید کرد: هزینه سفر هوایی نیز در گذشته ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که این مبلغ هم اکنون به ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در مورد اعزام زائران در اربعین گفت: در ایام اربعین اعزام گروهی نداریم فقط ویزا برای مشتاقان صادر می‌شود، اما برای اعزام‌های محرم ثبت نام انجام شده و ظرفیت خالی وجود ندارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار