کد خبر: 927166
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مدیرکل بنیاد حفظ آثار آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار آذربایجان‌شرقی گفت:در مدیریت جهادی کار برای خدا و اطاعت از ولی امر مسلمین بالاتر از هر چیزی است و اگر ایشان تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، چرا باید برخی از مسوولان امید به غرب، آمریکا و مذاکره داشته باشند.

سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری  در نشست خبری برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تاریخ تکرار می‌شود، حرف درستی نیست بلکه انسان تاریخ‌سازی می‌کند و هر جایی که کاری به نفع بشریت نباشد، جلوی آن ایستادگی می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام درس از عاشورا گرفتند، یادآور شد: باید به صراحت گفت که هشت سال دفاع مقدس تکرار تاریخ عاشوراست و ثابت کردند که فقط ۷۲ تن کنار ولی‌فقیه نیستند بلکه همه ایران اسلامی در کنار امام و ولی‌فقیه خودشان هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: رژه پرصلابت نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه در سراسر استان، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه، تهیه و تولید برنامه‌های زنده تلویزیونی در طول هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، تجلیل از سربازان یگان‌های نظامی، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی در سطح استان، برگزاری یادواره شهدا، مراسم عطرافشانی در پنجم مهرماه، برگزاری همایش فرماندهان در سوم مهرماه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و مدافعان حرم و آزادگان، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز جمعه، برگزاری دومین یادواره ۲۶۹ زن شهید استان، برگزاری مسابقات متنوع، فضاسازی تبلیعاتی و محیطی، سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان قبل از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و هر روز آن مزین به نام‌هایی از جمله اقتدار ملی، ایثار ملی، اقتصاد مقاومتی، شهیدان، ایثارگران، ولایت‌مداری، زنان، خانواده و سلامت و فرماندهان است.

جعفری بیان کرد: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما توانسته‌ایم»است چراکه در ارزیابی یک ساله عملکرد نیروهای مسلح می‌توان این شعار را درک و لمس کرد.

وی با تاکید به اینکه مدیریت هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان ایجاد شد، گفت: اکثر فرماندهان، دانشجویان بودن و در این مدیریت، مدیر به فکر خود نبود بلکه مدیریت‌کل نظام و کلان را مدنظر گرفته بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: در مدیریت جهادی کار برای خدا و اطاعت از ولی امر مسلمین بالاتر از هر چیزی است و اگر ایشان تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، چرا باید برخی از مسوولان امید به غرب، آمریکا و مذاکره داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مدیریت جهادی خالصانه تلاش می‌کنند و اتکاء به توان داخلی است و به قدرت لایزال الهی توجه می‌کند و توجهی به جناح و حزب‌گرایی ندارند.

جعفری با تاکید به اینکه مدیریت جهادی سنخیتی با اینکه فقط من جیبم را پر کنم، ندارد، گفت: مدیریت جهادی مسوول هزار میلیاردی را قبول ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشنامه دفاع مقدس در حال تولید است، یکی از مشکلات اصلی کشور محتوای دفاع مقدس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر