کد خبر: 926870
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
استاندار کردستان از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تسریع در ساخت جاده سنندج به مریوان از محل سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه خبرداد.
بهمن مرادنیا در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرستازی از جاده سنندج – مریوان با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و ضرورت اجرای محور سنندج به مریوان در مجموع اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت، اظهار داشت: در دو سال گذشته تحرک خوبی بر این پروژه حاکم بود و ما نیز در تلاشیم این جاده حایز اهمیت در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
وی به سفر چند روز اخیر معاون برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی به استان و بازدید وی بهمراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی از این محور اشاره کرد و افزود: در راستای تسریع در ساخت این پروژه ۵۰ میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی طرح در پروژه هزینه می‌شود.
استاندار کردستان با بیان اینکه در این سفر مقرر شد ۶۰ میلیارد تومان دیگر در لایحه بودجه سال ۹٨ برای اتمام پروژه لحاظ شود، ادامه داد: در مجموع ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه از سنندج تا سه راهی سقز مریوان هزینه خواهد شد و امیدواریم این جاده حایز اهمیت تا پایان سال ۹٨ به بهره‌برداری برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی امیدواریم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح که نیمی از آن از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است، هرچه زودتر تأمین شود تا این پروژه تکمیل شود.
امیر امینی اظهار داشت: این طرح از شریان‌های مهم اقتصادی استان کردستان و کشور است و می‌طلبد تا وزارت راه تلاش بیشتری برای تأمین بودجه مورد نیاز آن انجام دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار