کد خبر: 926801
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
استاد حوزه و دانشگاه:
حجت الاسلام میر مرشدی در رزمایش محمدرسول الله سپاه ناحیه نجف آباد گفت: اگر مسئولان و مدیران باقیمانده برجام را آتش بزنند، فرصت های طلایی برای ما بوجود خواهد آمد؛ قرار بود که ما 20هزار مگاوات برق از هسته ای تولید کنیم ولی الان فقط هزار مگاوات برق تولید شده است؛ بنابراین مسئولان و قانون گذاران 19 هزار مگاوات برق به مردم بدهکارند.

            به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد؛ میرمرشدی گفت: نگاه رهبری به مسائل وحدت آفرین و زمینه ساز پیشرفت است و در شرایطی که دشمن دندان تیز کرده است و برخی از مزدوران با اختلاس و احتکار و سوء استفاده از بیت المال و استفاده از نامشروع در کشور فاجعه آفرینی می کنند رهبری با کمال غیرت و مردانگی دوباره از اقتصاد مقاومتی می گوید.

    وی افزود: آن چه ما را موفق می کند اتکا به توانایی های خود است؛ این چه شعاری است که می گویند کشور روی آب است و همه چیز خراب است؛ ما بهترین و شایسته ترین منابع انسانی را داریم، ما کشور ضعیفی نیستیم، در صنعت نانو، صنعت داروسازی، پزشکی، تجارت و صنایع دیگر موفقیت های چشمگیر داشته ایم؛ ما در گندم به مرز خودکفایی رسیده ایم، هواپیمای کوثر می سازیم، آیا کشوری که موشک هایش جلسه حزب دموکرات کردستان را هدف قرار می دهد و 10فرمانده جنایکار را به درک واصل می کند کشور ضعیفی است؟

    استاد حوزه و داشگاه خاطرنشان کرد: این موشک هایی که به کردستان زده شد اخطاری بود تا بداننداگر یک بار دیگر این مسیر را ادامه بدهند ما دوباره اقدام می کنیم و آن ها را در نطفه خفه خواهیم کرد؛ این قدرت اطلاعاتی، قدرت نظامی، قدرت سیاسی و روح انقلابی گری و نشانه وحدت و انسجام و پیشرفت ما است و امروز موشک های کوتاه برد ما به رژیم صهیونیستی دسترسی دارد.

    وی تأکید کرد: بسیجیان از امام و رهبری دفاع کنید و با بصیرت کامل در صحنه باشید؛ اطلاعات خود را به روز کنید، تحت تأثیر شبکه ها و ماهواره های جاسوسی نباشید.

    حجت الاسلام میرمرشدی یادآور شد: امروز اگر مزدور و یا جاسوسی در تیم مذاکره کننده باشد توسط سربازان گمنام امام زمان شناخته می شوند؛ 2مسئول حراست بانک مرکزی در 2دوره مسئولیت از عناصری بوده اند که به مسئله اقتصادی ما ضربه وارد کرده اند؛ معاون ارزی در جنایات اخیر شریک بوده است؛ حتی روی رئیس بانک مرکزی سرمایه گذاری کرده اند؛ بنابراین باید قوه قضاییه ریشه فسادهای بزرگ را برکند و باید فرصت را از خائنان اقتصادی بگیرد.

    وی تأکید کرد: باید دهان خائنی که در مجلس آمد و صحبت کرد و حرف های جاسوس های فراری از مجلس های سابق را تکرار کرد و امام را مقصر اصلی مشکلات در چهل سال انقلاب معرفی کرد را دهانش را گل گرفت.

    استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیجیان عزیز، در طول این سال کسانی ناجوانمردانه به سپاه حمله کردند و سپاه را زیر سوال بردند؛ شما بسیجیان باید با عمل صالح، جهاد، حرکت انقلابی، جهاد سازندگی به کمک جمهوری اسلامی بیایید.

    وی اظهار داشت: امروز هزاران بسیجی در حال خدمت رسانی به مردم هستند؛ شما بسیجیان بودید که مردم کرمانشاه و.. در آرامش هستند و این قدرت سپاه است که ما در تولید بنزین خودکفا هستیم؛ پالایشگاه خلیج فارس ثمره تلاش و کار شما بسیجیان است و سپاه پشتیبان اهداف انقلاب اسلامی است و این قدرت معنوی شما است که مردم به احترام حاج قاسم سلیمانی روی پای خود می ایستند.

    وی ادامه داد: اگر مسئولان و مدیران باقیمانده برجام را آتش بزنند، فرصت های طلایی برای ما بوجود خواهد آمد؛ قرار بود که ما 20هزار مگاوات برق از هسته ای تولید کنیم ولی الان فقط هزار مگاوات برق تولید شده است؛ بنابراین مسئولان و قانون گذاران 19 هزار مگاوات برق به مردم بدهکارند.

    وی اضافه کرد: اگر روح انقلابی گری را ترویج کنیم و از نظام و دولتمردان و مجلسی ها مطالبه گر باشیم، دشمنان جرئت نمی کنند که fatf را تصویب کنند، جرئت نمی کنند 2030 را اجرایی کنند، جرئت نمی کنند پالرمو را بر ما تحمیل کنند و جرئت نمی کنند طلبکارانه با ما صحبت کنند.

    وی گفت: مبادا گمان کنید که ما چهل سالگی انقلاب را نمی توانیم جشن بگیریم، به لطف پروردگار و به کوری چشم دشمنان ما به زودی چهل سالگی انقلاب را با شکوه تمام تر جشن خواهیم گرفت.

    حجت الاسلام میر مرشدی در پایان اذعان کرد: از همین جا به مدیران امنیتی، اقتصادی، قضایی و مسئولان مختلف می گوییم که ملت ما تحمل فساد، مفسد، روابط نادرست اقتصادی و تصمیمات غلط را ندارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار