کد خبر: 926761
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
شهردار تبریز مطرح کرد
شهردار تبریز با بیان اینکه توجه به قوانین سرویس حمل و نقل دانش اموزان باید در مدارس دولتی و غیر دولتی صورت گیرد، تغییر ساعات تعطیلی ادارات و مدارس را پیشنهاد داد

ایرج شهین باهر در گردهمایی هماهنگی و توجیهی بازگشایی مدارس و سرویس‌های حمل و نقل دانش‌‌آموزان مدارس استان، دانش‌آموزان را به‌عنوان شهروندان کوچک که قشر زیاد جامعه را تشکیل می‌دهند، معرفی کرد.

شهردار تبریز گفت: بحث احتمال آسیب به‌خصوص در اوقاتی که این دانش‌آموزان در سرویس مدارس حضور دارند، مهم بوده و اگر ایمنی جسمی و روانی آنها به خطر بیافتد سبب بروز چالشی بزرگ در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به قوانین سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان باید در مدارس دولتی و غیر دولتی صورت گیرد، تغییر ساعات تعطیلی ادارات و مدارس را پیشنهاد داد.

شهردار تبریز کاهش ترافیک را از ضروریات این طرح دانست و تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته برای سرویس مدارس از وسایل حمل و نقل خاص استفاده می‌شود که استانداردهای لازم در آنها برای ایمنی دانش‌آموزان تعبیه شده است.

گفتنی است در گردهمایی هماهنگی و توجیهی بازگشایی مدارس و سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس استان آذربایجان‌شرقی با حضور شهردار تبریز، دادستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان از برچسب سرویس مدارس استان رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر