کد خبر: 926719
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
دو سارق حرفه‌ای موتورسوار در آخرین سرقت با خودروی پراید مالباخته‌ای که در تعقیب آن‌ها بود، تصادف کردند که در جریان آن یکی از آن‌ها به کام مرگ رفت و دیگری به شدت زخمی شد.
به گزارش خبرنگار ما، بامداد چند روز قبل قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو از مرگ مشکوک مرد موتورسواری در تصادف مرگباری باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
نخستین بررسی‌ها نشان داد چند ساعت قبل موتورسیکلتی با دو سرنشین با خودروی پرایدی تصادف می‌کند که در جریان آن، سرنشینان موتورسیکلت به شدت زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند که در نهایت یکی از آن‌ها ساعتی بعد به خاطر خونریزی شدید و شدت جراحات فوت می‌کند. همچنین مشخص شد در این حادثه مرگبار خودروی پراید پس از حادثه می‌گریزد. بدین ترتیب تیم جنایی برای بررسی بیشتر راهی بیمارستان شدند. مأموران روی تخت بیمارستان با جسد پسر ۲۴ ساله‌ای به نام حمید روبه‌رو شدند که در این حادثه به کام مرگ رفته بود.
مأموران در بررسی‌های فنی دریافتند پسر فوت شده و دوست ۲۳ ساله‌اش که در این حادثه به شدت زخمی و بی‌هوش شده بود از سارقان سابقه‌دار هستند که روز حادثه پس از چندین مورد کیف‌قاپی و سرقت اموال شهروندان با خودروی پراید تصادف می‌کنند.
همچنین تحقیقات مأموران حکایت از این داشت که دو سارق آخرین بار از راننده پراید سرقت کردند که در ادامه راننده پراید آن‌ها را با خودروی‌اش تعقیب می‌کند و در نهایت در این تعقیب و گریز راننده پراید پس از تصادف مرگبار از محل می‌گریزد.
در حالی که مأموران موفق شدند ردی از خودروی پراید پیدا کنند، به دستور قاضی دشتبان برای دستگیری و شناسایی متهم فراری تحقیقات خود را آغاز کردند. مأموران همچنین از سرنشین زخمی موتورسیکلت پس از بهبودی نسبی تحقیق خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار