کد خبر: 926528
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
زوج جوان كه در پوشش مسافربر اموال مردم را سرقت مي‌كردند در تعقيب و گريز با مأموران پليس تهران بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ محمد جليني سركلانتر ششم پليس پايتخت توضيح داد: چند روز قبل شكايت‌هاي مشابه درباره زورگيري زن و مردي كه در خيابان‌هاي جنوب شرق تهران در پوشش مسافر از مسافران زورگيري مي‌كردند به مأموران پليس گزارش شد. يكي از شاكيان كه زني جوان بود، گفت: كنار خيابان منتظر تاكسي بود كه يك خودروي مسافربر توقف كرد. به جز راننده كه مردي جوان بود زن‌جواني هم در صندلي شاگرد نشسته بود. بعد از گفتن مسير سوار شدم. راننده بعد از طي مسافتي ناگهان در محلي خلوت توقف كرد و با تهديد چاقو طلاها و پول‌هايم را سرقت كرد و بعدا ز پياده كردن من گريخت.

سرهنگ جليني ادامه داد: مأموران كلانتري با اطلاعاتي كه شاكيان در اختيارشان گذاشتند موفق شدند پلاك خودروي متهمان را به دست آوردند و در جريان گشت‌زني‌ها خودروي مورد نظر را شناسايي كنند و به تعقيب آنها پرداختند. متهمان كه متوجه حضور مأموران پليس شده‌بودند سعي كردند با استفاده از تاريكي هوا از دست مأموران فرار كنند، اما در نهايت پس از يك تعقيب و گريز طولاني در جاده خاوران، خودروي متهمان متوقف شد و هر دو نفر دستگير شدند.

سرهنگ جليني گفت: دو متهم كه زن و شوهر بودند در بازجويي‌ها به سرقت‌و زورگيري از مسافران اعتراف كردند. در بازرسي از خودروي آنها هم تعداد زيادي گوشي تلفن همراه، گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر، كارت بانكي، ساعت مچي مردانه، تعدادي سيمكارت، حافظه‌جانبي، فلش مموري، ادكلن، يك قبضه قمه و تعدادي چاقو كشف شد.

متهمان پس از تكميل پرونده براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار