کد خبر: 926468
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
گزارش "جوان آنلاین" از آغاز رقابتهای والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸
بعد از المپیک بی شک مسابقات قهرمانی جهان یکی از مهمترین مسابقات والیبال در دنیا محسوب می شود. تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب این رقابتها امشب از ساعت ۱۸/۳۰ به مصاف پورتوریکو حریفی از امریکای شمالی می رود. در این دوره از رقابتها ۲۴ تیم در چهار گروه حضور دارند که شاگردان کولاکوویچ در این مرحله مقدماتی باید با تیم‌های بلغارستان، لهستان، پورتوریکو، کوبا و فنلاند مسابقه دهد.

سرویس ورزشی جوا ن آنلاین – وحید صابری : بعد از المپیک بی شک مسابقات قهرمانی جهان یکی از مهمترین مسابقات والیبال در دنیا محسوب می شود. تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب این رقابتها امشب از ساعت ۱۸/۳۰ به مصاف پورتوریکو حریفی از امریکای شمالی می رود. در این دوره از رقابتها ۲۴ تیم در چهار گروه حضور دارند که شاگردان کولاکوویچ در این مرحله مقدماتی باید با تیم‌های بلغارستان، لهستان، پورتوریکو، کوبا و فنلاند مسابقه دهد.

بلندقامتان کشورمان چهار سال قبل با هدایت  کواچ نتیجه‌ای فوق العاده ششمی را کسب کردند ، نتیجه ای که بهترین نتیجه تاریخ والیبال ایران در این رقابت‌ها به شمار می رود.

ملی پوشان ما در حالی پا به مسابقات می گذراند که ۱۱ روز پیش در رقابتهای آسیایی جاکارتا توانستند قهرمان شوند و بعد در تورنمنت چهار جانبه اسلوانی شرکت کردند که ماحصل آن سه باخت برابر سه مسابقه با آمریکا، اسلوونی و کانادا بود. البته سرمربی تیم ملی در بسیاری از لحظات ، در این تورنمنت بیشتر میدان را به بازیکنان ذخیره داده بود تا بتواند از این فرصت تجربه اندوزی داشته باشند و خودی نشان دهند.

اما آنچه در این میان مهم است که در جاکارتا در حالی که تیم ملی والیبال ما با ترکیب کامل دلخوش به مدال طلای آسیا مسابقه می داد دیگر تیم های آسیایی ما با توجه به اهمیت این مسابقات با تیم جوان و دوم خود پا به مسابقات گذاشتند تا توان و انرژی خود را برای این مسابقات استفاده کنند و حالا با ریکاوری و آمادگی جسمانی خوب به مصاف حریفان می روند، بر خلاف تیم ایران که با خستگی زیاد راهی رقابت های جهانی شده است.

" ایگور کولاکویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز رقابت‌های کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: شرایط محل مسابقه در وارنا بسیار عالی است. من قبلا به همراه تیم ملی والیبال صربستان اینجا بوده‌ام اما اکنون پس از بازسازی این ورزشگاه و محل مسابقه در سطح کلاس جهانی قرار گرفته است.ما اینجا آمده‌ایم تا برای هر بازی بجنگیم. ما باید با قلبمان بازی کنیم، نه برای رفع تکلیف. اگر برای رفع تکلیف بازی کنیم، به هیچ چیز دست پیدا نخواهیم کرد."

 

 برنامه تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان

  • ایران – پورتوریکو، چهارشنبه، ساعت ۱۸:۳۰
  • ایران – بلغارستان، پنجشنبه، ساعت ۲۲:۱۰
  • ایران – کوبا، شنبه، ساعت ۱۸:۳۰
  • ایران – لهستان، دوشنبه، ساعت ۲۲:۰۰
  • ایران – فنلاند، سه شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار