کد خبر: 926456
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
هوگوپوشان متقاضی حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم و همچنین جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو می‌توانند درخواست خود را به سازمان تیم‌های ملی تحویل نمایند.
 
تکواندو

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداسلم انفرادی در ۴ وزن المپیکی، ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود بر همین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها از ۴ آبان ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. همچنین دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو اواخر آبان ماه به میزبانی چین تایپه برگزار می‌گردد.

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی تکواندو ایران به دو رویداد کسب سهمیه گرند اسلم و جام ریاست فدراسیون جهانی(G۲) اعزام نمی‌شود و تکواندوکارانی که متقاضی حضور در این رویدادها هستند می‌توانند به صورت شخصی تا ۷ مهرماه درخواست خود را به این سازمان اعلام نمایند تا بررسی‌ و اقدامات لازم به منظور اعزام صورت پذیرد.

شرایط مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم به شرح ذیل است:

فدراسیون جهانی هزینه ورودی برای هر تکواندوکار را ۱۰۰ دلار تعیین کرده و سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌کند. در این مسابقات تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود، همچنین به مقام‌های اول تا چهارم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷/۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداسلم ۱۲۰، ۷۲، ۴۳/۲ و ۲۵/۹۲ تعلق می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار