کد خبر: 926438
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران گفت: می‌دانیم حمله به کنسولگری ایران در بصره از کجا سازمان دهی شده است، ان شاء الله به زودی مردم ایران و عراق از جزئیات این اتفاق باخبر می‌شوند.
جوان آ‌نلاین: فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران گفت: می‌دانیم حمله به کنسولگری ایران در بصره از کجا سازمان دهی شده است، ان شاء الله به زودی مردم ایران و عراق از جزئیات این اتفاق باخبر می‌شوند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در خصوص تحریم‌های آمریکا گفت: در بحث تحریم‌ها، آمریکایی‌ها کار جدیدی را انجام نداده‌اند؛ از روزی که انقلاب به پیروزی رسید تحریم‌ها علیه مردم کشورمان اعمال شده؛ امروز هم آمریکایی‌ها راه اشتباهی را می‌روند، تحریم‌ها بر مردم اثر نخواهد کرد؛ البته تحریم‌ها حتما دشواری‌ها و مزاحمت‌هایی را برای مردم ایجاد می‌کند، اما این مزاحمت‌ها و دشواری‌ها مردم را از پیمودن راهی که چهل است برای خود انتخاب کرده‌اند باز نخواهد داشت.

یزدی افزود: لذا این تحریم‌های جدیدی هم که قرار است آمریکا چند ماه آینده اعمال کند مانند سایر تحریم‌هایی که در گذشته صورت گرفته منجر به شکست می‌شود و دشمنان ما خواهند دید که مردم چگونه از این تحریم‌ها هم عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله با بیان اینکه قدرت دفاعی ما قابل مذاکره نیست تصریح کرد: اینکه این تحریم‌ها بتواند قدرت دفاعی ما را تحت تاثیر قرار دهد یا ما را مجبور به مذاکره در خصوص توانمندی موشکی کند، هیچ گاه صورت نخواهد گرفت. هیچ کشوری در دنیا در خصوص قدرت دفاعی خود پای میز مذاکره ننشسته و ما هم نخواهیم نشست و دنیا هم از ما چنین توقعی ندارد؛ این همان توهماتی است که از مغز علیل آمریکایی‌ها بیرون آمده؛ ما راجع به موضوع موشکی و سایر موضوعات دفاعی هیچ گاه به مذاکره نخواهیم نشست.

یزدی با اشاره به حمله به کنسول‌گری ایران در بصره گفت: اتفاقی که در بصره افتاد حتما تاثیری در ارتباط عاطفی، تاریخی و منطقه‌ای دو ملت ایران و عراق نخواهد گذاشت؛ این اتفاقی بود که می‌دانیم از کجا نشات گرفته و سازمان دهی شده است؛ ان شاء الله به زودی مردم ایران و عراق از جزئیات این اتفاق باخبر می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار