کد خبر: 926429
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
گروه‌های مدافع حقوق بشر با انتقاد شدید از دولت انگلیس در زمینه عدم برخورد مناسب با قاچاق کودک و سوء استفاده جنسی از آن‌ها اعلام کردند که دولت این کشور باید در این زمینه ابراز شرمساری کند.
جوان آ‌نلاین: گروه‌های فعال حقوق بشر در زمینه مقابله با بزهکاری و سوء استفاده جنسی در انگلیس و استرالیا اعلام کردند که دولت انگلیس در مقابله با قاچاق هزاران کودک و نوجوان و برده شدن آن‌ها شکست خورده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» فعالان و هواداران حقوق کودک و نوجوان دولت انگلیس را مقصر اصلی برشمرده و گفته اند که دولت فاقد راهبردی آشکار برای متوقف ساختن سوء استفاده جنسی از دخترها و مقابله با تبهکاران در سوء استفاده آن‌ها از جوانان در زمینه پخش مواد مخدر است.

گروه موسوم به «ای تی ام جی» از فعالان حقوق بشری اعلام کرد که رویکرد دولت انگلیس در مقابله با قاچاق کودکان مناسب نیست و قربانیان جوان فاقد درمان‌های ویژه برای بهبودی هستند.

بر اساس آمار منتشر شده در انگلیس، 2118 کودک مظنون به قاچاق هستند و بیشتر آن‌ها در دام سوء استفاده کنندگان، استثمار یا کار اجباری گیر افتاده‌اند.

به نوشته رویترز، بر اساس آمار دولتی کودکانی از عراق، ویتنام، سودان، افغانستان و اریتره نیز برای سوء استفاده به انگلیس آورده شده‌اند.

«جاسمین اوکونر» از فعالان بین‌المللی حقوق کوک و نوجوان در این زمینه گفت: «دولت انگلیس فاقد برنامه‌ای روشن برای جلوگیری از قاچاق انسان است و باید شرمسار باشد.»

یک گروه حقوق بشری استرالیایی به نام «واک فریی» در این زمینه اعلام کرد که انگلیس ماوای دست‌کم 136000 نفر از بردگان مدرن امروزی است و این رقم حدود ده مرتبه بیشتر از برآوردهای دولتی در سال 2013 است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
said
|
Switzerland
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
سلام. بعد از بیست سال زندگی در وسط قاره اروپا بارها رد پای دولت های اروپایی را در، نادیده گرفتن این مشکل اساسی بارز دیده ام دولتهای اروپایی به شکل خاصی که گویایِ سرپوش گذاری و بی احمت بودن این معضل اجتماعی هستند رفتار میکنند و حتی افرادی از این جنایتکاران را حمایت و کثافت کاریهایشان را مخفی میکنند یا کم احمیت نشان میدهند گویی نوعی حامیان از این فرقه در دستگاه های دولت در سطح بالا وجود دارد. دست های مانند حامیان همجنس بازها که انها را حمایت میکنند برای مسائل زیر.. حقِ ازدوج رسمی و مذهبی ،حقِ اداپته فرزند، حقِ داشتنِ گروه های اجتماعی و اعتراض هایِ گروهی و جشن هایِ علمی و فرهنگی، حقِ تبلیق و رواجِ نوع تفکرو و شیوهً زندگیهایِ همجنسگرایان و ده ها حق و حقوقهای دگر و هرگز نمیتوانید بیابید، کی یا چه ارگان هزینه ها را پرداخته و می پردازد ! تمام امارهایی که دولتهای اروپایی در این زمینه میدهند دروغ است حقایق واقعا هولناک است تا حدی که گویی جامعه درحال قبول و رسمی ات دادن به بچه بازهاست! بعد از همجنس بازها .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار