کد خبر: 926428
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می‌کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.

جوان آ‌نلاین: سردار حسین اشتری در سومین یادواره ۲۷۰ شهید فرماندهی انتظامی استان البرز با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و نیز گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران پیرو راه امام حسین (ع) بودند لذا امید است ما نیز ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان البرز بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا اجری برابر با مجاهدت شهدا و رزمندگان دارد، با رصد هدف شهدا و رجوع به وصایای آن‌ها به راحتی می‌توان فهمید این عزیزان از هیچ تلاشی برای جلب رضایت الهی دریغ نکردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام از امکانات ویژه‌ای برخوردار نبودند، اما با توکل بر الطاف الهی، ایمان و اتحاد میدان نبرد را خالی نکردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان انقلابی نوپا هیچ گاه قصد تعرض به کشوری را نداشته است.

سردار اشتری، فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) را مهم‌ترین مزیت جنگ تحمیلی هشت ساله برشمرد و تصریح کرد: توکل به خداوند، فرماندهی حضرت امام خمینی (ره)، جهاد در مسیر حق، برترین مزیت رزمندگان دوران دفاع که بستر پیروزی آن‌ها را فراهم‌کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند مدافعان حرم در قبال اخذ مبالغی به سوریه اعزام شدند، اعلام کرد: این تفکر، هرگز با عقل و منطق جور در نمی‌آید چراکه مدافعان حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس تنها برای حفظ عزت، استقلال و مرز‌های کشور از جان خود گذشتند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: اتصال به قدرت لایزال الهی ویژگی بارز رزمندگان اسلام است، بی شک اگر نیتی برای آبادانی، حفظ و صیانت از مرز‌های کشور داشته باشیم، با سرعت بالاتری به اهداف عالی انقلاب دست پیدا خواهیم کرد.

وی، دوری از سیره ائمه اطهار (ع) و مبانی دینی را بستر بروز مشکلات و معضلات در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا باید الگوی مناسب و روحیه جهادی را برای جوانان تببین و ترسیم کند.

سردار اشتری با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می‌کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: مردم مشکلات اقتصادی زیادی را متحمل شده اند بنابراین تمامی مسئولان بایستی همت کنند تا بخش عمده این مشکلات برطرف شود؛ از سوی دیگر مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، اما هیچ گاه از اصل نظام و انقلاب فاصله نخواهند گرفت.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای بر بستر نارضایتی‌ها سوار شده اند، اما این موضوعی دلیلی برای زیر سوال بردن حقانیت نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی نیست چرا که راه شهدا و خانواده آن‌ها با اقتدار و صلابت توسط مردم ادامه پیدا کرده است.

فرمانده ناجا به نا آرامی‌های کشور‌های پیرامونی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه امنیت جمهوری اسلامی ایران با ثبات، مثال زدنی و بی نظیر است که این امنیت را مدیون امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و رزمندگان هستیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با بیان اینکه تمامی گروه‌ها و قومیت‌ها با تفکرات مختلف جزء شهروندان کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: به عنوان پلیس تا زمانی که به اصول نظام خدشه وارد نشود، در خدمت تمامی مردم در گروه‌ها و قومیت‌های مختلف هستیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار