کد خبر: 926421
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران نیاز به جراحی دارد، گفت: اگر سیاست مناسبی در دستور کار باشد سیستم بانکی جراحی می‌شود.
جوان آنلاین:‌ علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت لارستان، گفت: اقتصاد ایران نیاز به جراحی دارد و برخی از مشکلات اقتصادی در کشور فراگیر است و برخی دیگر مانند نقدینگی با رفتار ناصحیح بانک‌ها و موسسات اعتباری به وجود آمده است.

وی افزود: اگر سیاست مناسبی در دستور کار باشد سیستم بانکی جراحی می‌شود.

لاریجانی ادامه داد: به نفت متکی نباشیم و با توجه به وجود منابع انسانی زمینه را برای کارآفرینی فراهم و با فن آوری‌های که امروز در جامعه مطرح است شرایط کشور را مطلوب کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان با آگاهی از اینکه ما به دانش هسته‌ای دست یافته ایم، مساله هسته‌ای و ساخت موشک را مطرح کردند، اما سیاست دولت کاملا مشخص و روشن است و همانطور که رهبر فرمودند: ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم.

لاریجانی گفت: ما باید همان طور که از تحریم سلاح در سال‌های گذشته به تکنولوژی ساخت آن دست یافتیم هم اکنون نیز تحریم فروش نفت را به یک فرصت تبدیل کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین وفاق و همبستگی بین آحاد ملت را ضرورت امروز جامعه بیان و بر تقویت بیشتر آن تاکید کرد.

لاریجانی با اشاره به سابقه وحدت و همبستگی در بین مردم شیعه و اهل سنت لارستان نیز گفت: از گذشته زمینه وفاق در لارستان وجود داشته و علمایی که در این منطقه بودند وفاق عملی ایجاد کردند.

وی همچنین به طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی لارستان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف حرکت در مسیر سرمایه گذاری و صادرات در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: در گفتگو با رهبر معظم انقلاب مقرر شد برای ساخت یا تکمیل طرح‌هایی مثل راه آهن و جاده‌ها از ذخیره صندوق ارزی استفاده کنیم.

علی لاریجانی در خصوص اجرای هر چه زودتر دوبانده شدن جاده جهرم _. لار_ بندرعباس نیز تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم بندر خشک را نیز در لار سامان دهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
مجلس هم نیاز به جراحی دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار