کد خبر: 926131
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران، مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان داشته و در مورد اینکه مسئولیت تأمین پوشک بر عهده دولت بوده، صحبت کرده است. او ضمن انتقاد از دولت می‌گوید: «متأسفانه دولت پاسخ مناسبی به جامعه تاکنون نداده و همچنان شرایط تغییری پیدا نکرده و نقاط حساس کلیدی کشور در دست افرادی است که صلاحیت حرفه‌ای برای انجام آن مأموریت و مسئولیت را ندارند. هر روز شرایط زندگی برای مردم سخت‌تر از روز گذشته می‌شود. چرا باید رهبر معظم انقلاب پس از ۴۰ سال در رابطه با پوشک صحبت کند؟ این موضوع بسیار دردناک است زیرا مسئولیت آن بر دوش دولت بوده و دولت نباید اجازه دهد تا کار به اینجا کشیده شود. در حال حاضر تمام مشکلات را به گردن امریکا و برجام انداختن ظلم و توهین به شعور ملت است. بی‌عملی، ناکارآمدی، عدم تدبیر و تصمیم صحیح در حوزه اقتصادی دلیل به وجود آمدن بحران کنونی است.» تأکید او بر اینکه ریشه مشکلات درونی است و ربطی به امریکا ندارد، جالب توجه است.
او در توضیح سخنان خود می‌گوید: «اکنون اگر قصد ترخیص جنسی را از گمرک داشته باشیم با مانع مختلفی برخورد می‌کنیم به آن معنا که در حال حاضر نه مشکل پول، نه مشکل ارز و نه مشکل بخشی که می‌خواهد از این تسهیلات استفاده کند وجود دارد یعنی تجربه و تخصص کار وجود دارد و ریال و ارز هم خریداری شده، اما کالا‌ها ترخیص نمی‌شود به طور مثال پوشک که در حال حاضر به یک بحران در مملکت تبدیل و سوژه دنیا شده است ماده اولیه‌اش در گمرک وجود دارد، اما اجازه ترخیص به این کالا داده نشده است. در حال حاضر احساس کرختی در دولت حاکم شده و قابل تحمل و دوام نیست.»
در روز‌های گذشته برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب از جمله همین روزنامه آرمان اصرار داشتند دوگانه موشک و پوشک بسازند و پیشرفت موشکی و صرف ظرفیت‌ها برای توسعه تسلیحات دفاعی را عامل معضل پوشک معرفی کنند. در حالی که این دو غیر از هم‌قافیه بودن ربطی دیگر به هم ندارد و مسئول تأمین هر کدام آن‌ها با دیگری فرق دارد. اگر دولت کار خود را در تأمین نیاز‌های مردم از جمله پوشک درست انجام نداد، نمی‌شود نیرو‌های مسلح را متهم کرد که چرا شما وظیفه‌تان در توسعه تسلیحات دفاعی را خوب انجام دادید که باعث کمبود پوشک شود! از طرفی توسعه موشکی که کار امروز نیست؛ سال‌هاست دنبال می‌شود و مشکل پوشک هم وجود نداشت؛ چطور ناگهان این دو مرتبط با هم شد؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
متاسفانه بودجه دفاعی ما از حقوق چند نجومی بگیردولت کمتر شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
همین‌عزت‌که‌داریم‌ازنیروهای‌غیور‌مصلح‌داریم‌‌...همان‌دوکلمه‌حرف‌را‌که‌میزنید‌از‌صدق‌سری‌نیروهای‌مسلح‌دارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار