کد خبر: 926078
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
درخواست محسنی‌اژه‌ای از مردم:
سخنگوی دستگاه قضا گفت: من دراینجا می‌خواهم از مردم یک تقاضا داشته باشم و دو قول هم به مردم بدهم. تقاضای من از مردم این است که افراد آلوده به فساد را به ما معرفی کنند. ما در دهه اول انقلاب با کمک مردم توانستیم در مقابل همه تروریست‌های داخلی و خارجی بایستیم؛ چون خود مردم بودند که تروریست‌ها را معرفی می‌کردند.

جوان آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز مسئولان عالی قوه قضاییه ادامه رسیدگی به دستورالعمل جامع اطلاع‌رسانی را انجام دادند که بحمدالله به مراحل نهایی نزدیک شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: درباره شرایط امروز جامعه نیز مباحث خوبی مطرح شد؛ از جمله اینکه باز هم رئیس قوه قضاییه تأکید کردند که پرونده‌های مربوط به تخلفات اخیر اقتصادی بسرعت و با قاطعیتِ توأم با عدالت مورد توجه همه مراجع قضایی باشد و دست اندرکاران این پرونده‌ها بهیچوجه تحت تاثیر فضاسازی و جوسازی‌هایی که ممکن است علیه قوه صورت بگیرد، قرار نگیرند.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: توجه به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن موضوع دیگری بود که در نشست امروز مسئولان عالی قضایی بر آن تاکید شد.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: در رسیدگی‌ها، میزان، شرع و قانون است و بهیچوجه از قانون و شرع نباید تخلفی صورت بگیرد و در خصوص پرونده‌های اخیر هم امیدوار هستیم که بتوانیم با کمک دستگاه‌های نظارتی و با توجه به کمک ضابطین، آن‌ها را مطابق شرع و قانون و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم.

وی گفت: من دراینجا می‌خواهم از مردم یک تقاضا داشته باشم و دو قول هم به مردم بدهم. تقاضای من از مردم این است که افراد آلوده به فساد را به ما معرفی کنند. ما در دهه اول انقلاب با کمک مردم توانستیم در مقابل همه تروریست‌های داخلی و خارجی بایستیم؛ چون خود مردم بودند که تروریست‌ها را معرفی می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بیان کرد: اکنون هم از مردم می‌خواهیم که افراد فاسد و متخلف را که در دستگاه‌های مختلف ممکن است با آن‌ها برخورد داشته باشند، به ما معرفی کنند؛ البته این کار باید مستند باشد وهر شایعه‌ای را به ما منتقل نکنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: قولی که به مردم می‌دهم دو چیز است: اول اینکه کسانی که اطلاع رسانی صحیحی در جهت معرفی مفسدین به ضابطین یا به قوه قضاییه داشته باشند، حتما از آن‌ها حمایت می‌شود و اگر بخواهند که مشخصات آن‌ها محفوظ بماند، حتما نام آن‌ها و مشخصات آن‌ها محفوظ خواهد بود و برای آن‌ها مشکلی پیش نخواهد آمد.

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: قول دومی هم که می‌توانم بدهم این است که قوه قضاییه به فضل پرورگار و با کمک مردم هیچگونه خط قرمزی نخواهد داشت وانشاءالله با تمام توان در مقابل هر نوع فساد و جرمی ایستادگی خواهد کرد و پرونده‌ها را طبق قانون بررسی و احکام را صادر خواهد کرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
جای تحیر استکه. ،.معاون قوه قضاییه. ..بدون هیچ پشتوانه قانونی...از. .مردم درخواست میکند که. .مجرمان اقتصادی ..را. معرفی..کنند!
برادر گرامی ،.چرا. .قانونی نمیگذرانید که...در ادارات و شرکتها و،،..".هر کس جرمی را شاهد بود..باید. اطلاع دهد،والا خود شاهد نیز مجرم است".و مانند سایر کشورها،از" افشاء کننده"
حفاظت و حمایت قانونی و تشویق. صورت گیرد.
ناشناس
|
France
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
ما که فقط مشایی وبقایی را میشناختیم !!!
عبدالحمید هادیان جزی
|
United States
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
آقای اژه ای عزیز . چرا از مردم این موضوع را می پرسید ؟ شما که به همه ی جیک و پیک مملکت و مردم آگاهید و خودتان بهمه چیز آگاهید . در این میان دو نتیجه کی گیریم
۱ - واقعا از اوضاع بی خبرید ؟ که در این صورت حیف از آن حقوق های کلانی که شما می گیرید .
۲ - از همه چیز آگاهید و خودتان را به کوره علی چپ می زنید که در این صورت وای بحال ملت ایران . زیرا بقول معروف :
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار