کد خبر: 925881
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
معاون تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: در طول ماه ذي‌الحجه 2 هزار و 100 نفر از زائران خردسال حرم مطهر رضوي مهمان مسابقه فرهنگي «كبوتران حرم» شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدجلال حسيني با اشاره به مهمان شدن زائران خردسال حرم مطهر رضوي در مسابقه فرهنگي «كبوتران حرم»، آموزش از طريق مسابقه و سرگرمي را يكي از روش‌هاي مؤثر در انتقال مفاهيم ديني به كودكان عنوان كرد و ادامه داد: معاونت تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي با هدف برانگيختن هيجان كودكان و ايجاد حس رقابت‌طلبي مسابقات فرهنگي ويژه كودكان را در طول سال برگزار مي‌كند.
حسيني افزود: يكي از رويكردهاي مهم اين مسابقه بهره‌گيري از منابع دست اول اسلامي، توجه به انگيزش شناخت ديني در كنار آموزش و مواجهه با خرافات و شبهات است كه در قالب يك مجله به كودكان زائر امام هشتم (ع) ارائه مي‌شود.
وي افزود: معاونت تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي در راستاي نهادينه كردن فرهنگ رضوي در بين كودكان برنامه‌ها و محصولات فرهنگي ويژه اين گروه از زائران امام رضا(ع) را طراحي و تهيه مي‌كند كه برگزاري مسابقه فرهنگي«كبوتران حرم» از جمله اقدامات اين معاونت است.
حسيني خاطر نشان كرد: مسابقه «كبوتران حرم» به همت اداره توليدات فرهنگي آستان قدس رضوي، ويژه كودكان 6 تا 11 سال طراحي و در مناسبت‌هاي مختلف در طول سال برگزار مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار