کد خبر: 925733
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
مدیرعامل فولاد مبارکه:
دکتر سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت با حضور در نواحی آهن سازی و فولادسازی و دیدار صمیمانه با مدیریت و کارکنان این نواحی، ضمن تقدیر از کارکنان شرکت در تحقق اهداف و برنامه ها بر نقش کلیدی شرکت در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام اسلامی از طریق تداوم تولید، بومی سازی حداکثری تجهیزات و کالاهای موردنیاز و همــچنین استـــفادۀ حداکثری از ظرفیتهای ایجادشده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،در دیدار مدیرعامل با کارکنان واحد احیا مستقیم۲، محمدرضا فتحی رئیس این واحد ضمن ارائۀ گزارشی از وضعیت مگامدولهای شهید خرازی و برنامه های پیش روی آنها، وضعیت واحد احیا مستقیم۲ را مطلوب توصیف کرد و گفت: پیشرفت ۱۰۱ درصدی تولید نسبت به برنامه و رکوردهای روزانه و ماهانه حکایت از تلاش کارکنان و همت آنها برای دستیابی به اهداف دارد.

پس از آن دکتر سبحانی با حضور در ناحیۀ فولادسازی از تلاش مدیران و کارکنان تعمیرات و پشتیبانی در تعمیرات ماشین شمارۀ ۵ ریخته‌گری مداوم قدردانی کرد و پس از استماع گزارش مسئولان این ناحیه توصیه های لازم جهت رفع مشکلات و دستیابی به اهداف شش ماهه را متذکر شد.

در این دیدار که ایاز اسماعیلی معاون نیروی انسانی شرکت، دکتر سبحانی را همراهی می کرد، موضوعات مربوط به نیروی انسانی شرکت و نواحی آهن سازی و فولادسازی مطرح شد و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.همچنین در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت به سؤالات همکاران درخصوص شرایط کشور و فولاد مبارکه پاسخ داد. به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر