کد خبر: 925694
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: چیزی حدود 13.78 درصد از فاضلاب و پساب صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان بازچرخانی و به چرخه تولید بر می‌گردد.

حسن آلبویه افزود: میزان بازچرخانی پساب صنعتی و فاضلاب‌های واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی سمنان نیز حدود 15.29 درصد است که به نسبت سایر شهرک های صنعتی استان بیشتر است.

وی ادامه داد: میزان متوسط فاضلاب ورودی به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان 585 هزار و 737 متر مکعب است، این در حالی است که ظرفیت اسمی این تصفیه‌خانه‌ها بالغ بر یک میلیون و 696 هزار مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تنها 34.54 درصد از ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان جهت تصفیه پساب صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آلبویه خاطرنشان کرد: ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سمنان بالغ بر 876 هزار متر مکعب است که در حال حاضر 389.319 هزار مترمکعب معادل 44.44 درصد آن برای تصفیه پساب صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: میزان آب برداشت شده از چاه‌های شهرک‌های صنعتی استان 153 لیتر بر ثانیه است که 111 لیتر معادل 73 درصد آن در فرآیند تولید استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به نیاز آبی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان گفت: تأمین آب در استان سمنان 15 هزار شغل ایجاد می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر