کد خبر: 925693
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری همایش صنعت چاپ و نشر در گرمسار خبر داد و گفت: برترین های این صنعت در گرمسار تجلیل شدند.

تقی نجفی در این همایش که با هدف ‏ارزیابی وضعیت چاپخانه های شهرستان گرمسار و آشنایی با فعالیت ها و توانمندی ‌ های فعالان عرصه چاپ و ‏نشر و آگهی با حضور مسؤولین چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی در سالن اجتماعات فرهنگسرای خورشید ‏تابان گرمسار برگزار شد گفت: این شهرستان در حوزه تبلیغات و چاپ دارای ١٠ کانون آگهی ‏و تبلیغات و ٢٠ واحد چاپخانه در واحدهای افست، سیلک، دیجیتال، خاص، فلکسو، یووی و صحافی ‏فعال است.

‏تقی نجفی افزود: تبلیغات در عصر جدید، موجب دگرگونی در رفتارها و نگرش ‌ های انسان ‏شده و بدون توجه به این دگرگونی ‌ ها نمی ‌ توان تصویر واقع ‌‌ بینانه از فرایند شکل ‌ گیری افکار و رفتار جامعه ‏به ویژه نسل جوان و نوجوان در عصر جدید داشت .

وی گفت: چاپخانه ‌ ها و کانون ‌ های تبلیغاتی می ‌ توانند در ایجاد اشتغال، ارتقای تولید و اقتصاد به ‏پیشرفت و توسعه بخش اقتصاد جامعه کمک کنند و با هم افزایی و مشارکت، امنیت و آرامش را تأمین کنند .

معصومی تک بلاغ یکی از چاپخانه داران گفت: برای توسعه صنعت چاپ در شهرستان گرمسار نگاه ‏فرهنگی لازم است .

این فعال فرهنگی ادامه داد: اگر دستگاه‌های مالیاتی نگاه فرهنگی به حوزه چاپ داشته باشند از مشکلات این ‏صنعت که ارتباط تنگاتنگی با توسعه علم هم دارد، کاسته خواهد شد.

وی افزود : اگر صنعت چاپ و تبلیغات در این شهرستان از سوی دستگاه‌ها و شرکت‌ها مورد ‏حمایت قرار گیرد، نقش بسیار مهمی در اشتغال‌، تولید سرمایه و اقتصاد خواهد داشت.

‏گفتنی است:در این مراسم از تعدادی از چاپخانه‌داران گرمسار تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر