کد خبر: 925688
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشریح جزئیات انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب در کامیاران گفت: در این درگیری شش تروریست به هلاکت رسیدند و تعقیب تروریست‌ها همچنان به‌صورت مداوم ادامه دارد.
سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با تسنیم، با تشریح جزئیات انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب در کردستان اظهار داشت: یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیرماه سال‌جاری به پایگاه «دری» واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر جمعه شانزدهم شهریور، در یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان بیت‌المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد. در جریان این درگیری شش تروریست به دست نیرو‌های سپاه کردستان به هلاکت رسیدند، تعدادی نیز مجروح و متواری شدند و از این تیم مسلح «سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی» ضبط شده است. عملیات نیرو‌های سپاه کردستان به نام «حیدر کرار» است و تعقیب تروریست‌ها نیز همچنان به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.
در همین زمینه ماموستا محمد امین راستی، امام جمعه موقت سنندج در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب توسط نیرو‌های سپاه کردستان اظهار داشت: به هلاکت رسیدن تروریست‌ها اقدامی بسیار مثبت، انقلابی، بجا و به‌موقع بود. دلیرمردان و نیرو‌های جان‌برکف سپاه کردستان با انهدام تیم تروریستی، انتقام ۱۱ شهید مظلوم «روستای دری» مریوان را که به دست آن جنایتکاران به شهادت رسیدند، گرفتند. امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: به هلاکت رساندن تروریست‌ها، به تمام مردم استان کردستان که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند، «دلخوشی» داد و همه مردم خوشحال و قدردان زحمات و تلاش‌های حافظان امنیت هستند. ماموستا راستی افزود: انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب پیام بزرگی برای دشمنان داشت و اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه نیرو‌های سپاه کردستان برای مقابله با دشمنان نظام و جیره‌خواران استکبار جهانی را به دنیا نشان داد که بار دیگر مرتکب چنین جنایتی نشوند.
اواخر تیرماه عوامل گروهک تروریستی پژاک به پایگاه بسیج روستایی «دری روی» حمله کردند، در این درگیری ۱۱ تن از نیرو‌های بسیج و سپاه که از بومیان منطقه و اغلب کرد اهل سنت بودند، به شهادت رسیدند. همان زمان سپاه اعلام کرد انتقام خون شهدا را از تروریست‌ها خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار