کد خبر: 925197
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی بیله سوار مغان:
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار مغان گفت: در پنج ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 51 درصد ورودی مسافران خارجی به استان اردبیل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرنام حامد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 51 درصد ورودی مسافران خارجی به استان اردبیل افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت 239 هزار و 455 مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد استان اردبیل شدند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی بیله سوار مغان بیان کرد: این رقم رشد 51 درصدی ورود مسافر خارجی را نشان می دهد و این در حالی است که ورود مسافر ایرانی با کاهش 6 درصد همراه است.

حامد مجموع ورودی مسافران ایرانی و خارجی از پایانه مرزی را 289 هزار و 143نفر برشمرد و افزود: از این تعداد 49 هزار و 688 مسافر ایرانی است.

وی تصریح کرد: مجموع ورودی مسافران ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در پنج ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 37 درصد رشد یافته است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی بیله سوار مغان مجموع تردد پایانه در مدت زمان ذکر شده را نیز 555 هزار و 310 نفر ذکر کرد و گفت: این رقم نیز به نسبت مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد را نشان می دهد.

حامد بیان کرد: روزانه 3 هزار مسافر از طریق مرز بیله سوار مغان بین 2 کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر