کد خبر: 925196
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همایش و نمایشگاه گردشگری سلامت در روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهرماه امسال با حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه گردشگری سلامت در اردبیل اظهار داشت: همایش و نمایشگاه گردشگری سلامت در روزهای 16 تا 18 مهرماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که باید در این زمینه مقدمات لازم را فراهم آورده و شاهد میزبانی شایسته از این رویداد باشیم.

وی از حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت اردبیل خبر داد و افزود: در کنار این امر از وزرای گردشگری کشورهای اوکراین، گرجستان، قطر، عمان، کرواسی، بلاروس و عراق نیز دعوت خواهد شد تا در این کنفرانس و نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این رویداد مهم گردشگری که فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل به شمار می‌رود اتاق بازرگانی ایران، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه و سازمان نظام پزشکی مشارکت خواهند داشت.

فلاحی این همایش را فرصتی برای تبادل نظر و تصمیم‌سازی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری حلال دانست و تصریح کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری سلامت بوده که با توجه به این ظرفیت‌ها توسعه این بخش در برنامه‌های امسال برنامه‌ریزی شده و تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در این همایش می‌توانیم ایده‌های جدید برای توسعه گردشگری را دریافت کرده و در این بخش به کار گرفت تا با رونق گردشگری سلامت و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه بتوانیم به توسعه و درآمد مطلوب در این زمینه دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر