کد خبر: 925119
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
رئیس دفتر رئیس جمهور امروز در اقدامی عجیب، در حالی به سخنان دیروز آیت الله جنتی واکنش نشان داد که با مراجعه به اصل سخنان رئیس مجلس خبرگان رهبری، مشخص می‌گردد این اظهارات نادرست بوده است!
جوان آنلاین: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران به سخنان روز گذشته رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و مدعی شد: «آیت‌الله جنتی گفته اند که برخی به نیویورک می‌روند تا با ترامپ ملاقات کنند، این موضوع برای من عجیب بود. ممکن است هر کسی در کوچه و بازار چنین حرفی بزند، ولی این که رییس مجلس خبرگان رهبری صحبتی مطرح کند که هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچ وقت هم مطرح نبوده است برای من جای تعجب دارد. از همه بزرگان کشور می‌خواهم وقتی می‌خواهند سخنرانی یا مصاحبه کنند، بیشتر بررسی کنند تا مطالبی که می‌گویند را مردم بیشتر باور کنند.».

اما با مراجعه به اصل سخنان آیت الله جنتی که در رسانه‌های حامی دولت نیز منعکس شده است، مشخص می‌گردد رئیس دفتر رئیس جمهور بیش از دیگران باید به توصیه خود عمل کرده و بهتر است پیش از اظهارنظر، بررسی دقیق تری داشته باشد!

رئیس مجلس خبرگان رهبری دیروز طی سخنانی در پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضعف مذاکره کنندگان و عدم رعایت خطوط قرمز رهبری توسط آنان از یک سو و تلاش عده‌ای برای مرتبط کردن مشکلات این مذاکرات به رهبری افزود: «ترامپ با وجود خروج از برجام و اعمال دو مرحله تحریم علیه مردم ایران مجددا برای فریب مردم اعلام کرده که حاضر است با مقامات ایران بدون پیش شرط مذاکره کند. حتی برخی شیطنت‎ها برای برقراری ملاقات در حاشیه اجلاس سازمان ملل میان ترامپ و آقای روحانی در جریان است. رهبر انقلاب در دیدار اخیر با هیئت دولت این مذاکره و اساسا هر مذاکره‌ای با آمریکا را از این پس را منع فرمودند.»!

با بررسی سخنان آیت الله جنتی مشخص می‌گردد که ایشان رئیس جمهور آمریکا را فردی پیگیر ملاقات با حسن روحانی معرفی کرده اند و نه بالعکس و گویا واعظی در مقام سخنگوی کاخ سفید به تکذیب این سخنان پرداخته است!

اکنون بر اساس توصیه محمود واعظی، باید به ایشان متذکر شد که جایگاه خطیر ریاست دفتر رئیس جمهور اقتضا می‌کند که وی با بررسی بیشتر به موضع گیری پرداخته و از اتخاذ مواضعی که اگر در کوچه بازار از دیگران شنیده شود ایرادی ندارد، اما از زبان ایشان کم اطلاعی و متکی بودن به منابع غلط خبری که به ایشان می‌رسد، را تقویت می‌کند خودداری کند!

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
آخر این دولت وسخنگویانش دقیقا برای بی سواد های کوچه بازار صحبت میکنند واتفاقا پاره ای راهم خوب همراه کردندوگرنه وضع امروز را شاهد نبودیم ....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اینها... فرصت مطالعه و حتی فکر کردن ندارند!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار