کد خبر: 924990
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
در چهارمحال و بختیاری دایر می‌شود
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عاطفه‌ها در ۴۴ پایگاه همراه و تمامی مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
حمیرا رحیمی

علی ملکپور اظهار داشت: امسال جشن عاطفه‌ها در 3 تاریخ زمانی 15 و 16 شهریورماه و 11 مهرماه در 44 پایگاه همراه و تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در تاریخ 15 شهریورماه 18 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مدمی در سطح استان دایر می‌شود و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تاریخ 16 شهریورماه نیز 26 پایگاه جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

ملکپور خاطرنشان کرد: سال گذشته مردم استان 19 میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود 21 میلیارد ریال کمک کنند.

وی با اشاره به نوع کمک‌ها گفت: مردمی استان کمک‌های نقدی و در صورتیکه تمایل به اهدای سایر اقلام دارند پوشاک و لوازم‌التحریر کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیکوکاران و مردم نوع‌دوست می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #038*1*8877* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را به سهولت پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر