کد خبر: 924815
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
در نخستین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در مراسم تقدیر از بیمارستان های دارای تجارب موفق در کشور، بیمارستان شهید بهشتی کاشان در زمینه مدیریت منابع و مصارف موفق به کسب رتبه برتر شد.

دکتر ابراهیم کوچکی افزود: این بیمارستان از میان حدود 700 بیمارستان کشور توانست رتبه برتر را کسب کند.

وی، با اشاره به تقدیر از بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان بیمارستان نمونه کشوری در این جشنواره، تصریح کرد: بر اساس تجربه های ارایه شده در زمینه مدیریت منابع بیمارستانی شامل خرید، انبار و مصرف بهینه دارو و تجهیزات مصرفی طی 3 سال اخیر سالیانه بیش از 200 میلیارد ریال صرفه جویی و افزایش بهره وری در این بیمارستان حاصل شده که این مبالغ در جهت ارتقا خدمات و بهینه سازی فضاها و تجهیزات کلینیکی و پاراکلینیکی بیمارستان هزینه شده است.

دکتر کوچکی، با اشاره به ارائه 17 طرح در این جشنواره ملی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: 9 طرح آن مربوط به بیمارستان شهید بهشتی بود که پس از داوری های انجام شده از میان 1700 طرح کشوری به عنوان بیمارستان برتر شناخته شد.

رئیس دانشگاه در پایان، ضمن تبریک کسب این رتبه ارزشمند به تمامی دست اندرکاران حوزه درمان، این موفقیت را مرهون تلاش تمامی خدمتگذاران این عرصه برشمرد و بر تداوم ارائه خدمات درمانی در کنار همدلی و تلاش مضاعف مسئولین و کارمندان تاکید کرد.

این گزارش حاکیست: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با اعطای لوح جشنواره به سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی از تلاش ها و خدمات ارزنده این بیمارستان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در این جشنواره هفت بیمارستان موفق به اخذ رتبه برتر شدند.

گفتنی است این جشنواره با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز شنبه 10 شهریور ماه 97 در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد و از 15 دانشگاه و بیمارستان موفق کشور در مدیریت منابع و مصارف، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر