کد خبر: 924514
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا ظهر دیروز در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این قرارگاه را بخشی بسیار حساس از نیرو‌های مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران خواندند و بر افزایش آمادگی‌ها و توانمندی‌های پدافند هوایی و کارکنان آن تأکید کردند.

جوان آنلاین: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده معظم كل قوا ظهر ديروز در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، اين قرارگاه را بخشي بسيار حساس از نيروهاي مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان ايران خواندند و بر افزايش آمادگي‌ها و توانمندي‌هاي پدافند هوايي و كاركنان آن تأكيد كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبري، در اين ديدار كه به مناسبت روز پدافند هوايي برگزار شد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأكيد بر اينكه از لحاظ محاسبات سياسي احتمال وقوع جنگ نظامي وجود ندارد، افزودند: در عين حال، نيروهاي مسلح بايد با هوشياري و با مديريت كارآمد و چابك، توانايي‌هاي انساني و تجهيزاتي خود را روز به روز ارتقا دهند و بدانند هر گامي كه در جهت تقويت آمادگي‌هاي نيروهاي مسلح برداشته شود، يك عبادت و حسنه در نزد پروردگار متعال است. در اين ديدار، امير سرتيپ عليرضا صباحي‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) ارتش گزارشي از اقدامات و برنامه‌هاي اين قرارگاه بيان كرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
...مردم فشار بیرونی را 40سال تحمل کردند ولی دزدی آقازاده ها ومافیایی قدرت واحتکار برنامه ریزی شده درونی قابل تحمل نیست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
جنگ نظامی را بی خیال هیچ غلطی نمیکنن فکری به حال درون نظام کنید فکری به حال این همه آشفتگی در بازار ارز وسکه بکنید فکری بحال اینهمه احتکار دزدی وفساد آقاها وآقازاده ها بکنیدازدرون متلاشی نشویم ازبیرون کسی هیچ غلطی نمیتونه بکنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار