کد خبر: 924315
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رسیدگی به مشکلات و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به استان سیستان و بلوچستان/ادای احترام به مقام والای شهدا به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 10 شهریورماه در نخستین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه چابهار شد و مورد استقبال استاندار و مسئولین این استان قرار گرفت.

وی ابتدا در گلزار مطهر شهدای چابهار حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان و استان سیستان و بلوچستان ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از نزدیک با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

معاون رییس جمهور ضمن تأکید براینکه ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند، در خصوص هدف سفر خود به این استان گفت: یکی از اقداماتی که تاکنون به‌صورت مستمر انجام داده‌ایم، حضور در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است تا از نزدیک با مشکلات ایثارگران آن منطقه آشنا شویم و در سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از رسیدگی به وضعیت و شرایط ایثارگران شهرستان چابهار، در روزهای آینده به شهرستان‌های زاهدان و زابل سفر خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همچنین با حضور در حوزه علمیه چابهار ضمن تبریک میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع)، فرهنگ اسلامی را عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی  دانست و گفت: امام خمینی (ره) با ترویج این فرهنگ مبارزه را با دشمنان آغاز کرد و مردم نیز با تکیه بر همین فرهنگ به صحنه آمدند و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران پدیده جدیدی در دنیا بود و دشمنان ما در طول تمام این 40 سال به انواع توطئه‌ها علیه کشورمان دست زده‌اند، اما حضور  فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فداکاری  در جامعه ما   باعث ناامیدی این دشمنان شده است. فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ اسلامی و فرهنگ امام حسین (ع) است و روز به روز نیز پررنگ‌تر از قبل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در دیدار با طلاب حوزه علمیه چابهار با اشاره به نقش فرهنگ دینی در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را باعث نا امیدی دشمنان دانست و به ارائه توصیه‌هایی خطاب به طلاب حاضر در این حوزه علمیه پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار