کد خبر: 924241
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان خبر داد
معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از انتخاب مستند «شهید کمیل» کاری از گروه تولیدات تلویزیونی سپاه استان در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها خبر داد.

مهدی دیابی با اشاره به انتخاب مستند «شهید کمیل» به‌عنوان برگزیده جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها اظهار کرد: این مستند یکی از آثار برگزیده صداوسیمای مرکز سمنان در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها به میزبانی مرکز چهارمحال و بختیاری اعلام شد که در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تولید آن پایان یافت.

تهیه‌کننده این اثر تصریح کرد: فیلم مستند «شهید کمیل» کاری از گروه تولیدات تلویزیونی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان است.

وی با بیان اینکه کارگردانی این مستند را حسن خورشیدی انجام داده و تصویربرداری و تدوین آن توسط مصطفی قاسمیان انجام گرفته است، عنوان کرد: در بازسازی صحنه شهادت شهید سعید علیزاده یکی از مدافعان حرم این استان، مرتضی مطهری‌نژاد بخش کارگردانی آن را انجام داده و لوکیشن بازسازی با همکاری فرماندهی و مهندسی تیپ 12 قائم در منطقه عمومی سمنان انجام شد.

معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این مستند گوشه کوچکی از زندگی شهید سعید علیزاده و نیز نقش ارزنده این شهید والامقام را در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: نام این مستند نیز برگرفته از نوع نقشی بود که شهید علیزاده به‌عنوان مستشار در سوریه ایفا می‌کرد.

دیابی گفت: از افتخارات این مستند حضور نوید صفری هم‌رزم و راوی این مستند بود که حدود یک سال بعد از شهادت کمیل به درجه رفیع شهادت نائل شد تا برگ زرینی برای همکاران ما در گروه تلویزیونی سپاه باشد.

معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این مستند 42 دقیقه‌ای چهارشنبه ششم بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 20:20 دقیقه با همکاری شبکه استانی صداوسیمای مرکز سمنان پخش شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر